וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקוב לוסק, מודח "אמריקן איידול": "זה בהחלט כאב"

שני גורקביץ'

8.5.2011 / 6:30

לג'ייקוב לוסק, המודח הטרי מ"אמריקן איידול", אין מילים רעות להגיד על התוכנית, אבל על ג'ימי אייווין, המנטור שלא הפסיק לרדת עליו, הוא פותח את הפה. ראיון בלעדי

אומרים שג'ייקוב לוסק, זמר הכנסיות שהודח השבוע מ"אמריקן איידול", שר את הטון הכי גבוה בהיסטוריה של התוכנית, אלא שהוא יודע שהוא מסוגל ליותר. "כן, שרתי גבוה יותר וגם שברתי זכוכית", הוא אומר בשיחה עם וואלה! תרבות, "אבל לא באמצעות שירה אלא כיוון שאני קצת מגושם".

יש שיאמרו שהופעת הפרידה שלך היתה הטובה ביותר שלך בתחרות כי נראית רגוע יותר, אולי כי כבר לא היה לך מה להפסיד. האם אתה חושב שנכנעת ללחץ?

"אני לא יודע אם זה הלחץ, אבל כן נהייתי די עייף, כי ממש ממש ניסיתי לעשות את הדברים שחשבתי שג'ימי יאהב, כי הוא אמר שאמריקה תרצה לראות דברים שונים. אבל בסופו של היום יצאתי לשם ואמרתי שאתן את כולי, ואני חושב שעשיתי זאת".

אז כן, בשיחה לאחר ההדחה לוסק נשמע אופטימי ומפויס, אבל איש לא יופתע לשמוע שהוא תולה את האשמה בהדחתו באיש שהוביל את בחירת השירים שלו - היועץ המוזיקלי של התוכנית ו"המנטור" שלו, המפיק ג'ימי אייווין, שמאוד לא אהב את הכיוון המוזיקלי של הזמר הצעיר.

לג'ימי אייווין היתה ביקורת קשה עליך. כמה זה הרס אותך לשמוע את זה ואז לעלות ולשיר מעמקי נשמתך?

"לא הייתי אומר שזה הרס אותי, אבל זה באמת כאב מאוד להרגיש שמישהו שאמור להיות המנטור שלך יורד עליך בכל פעם שאתה מסובב את הגב. אבל מה שאתה צריך לזכור הוא שאתה לא עושה את זה בשבילו, אלא אתה עושה את זה בשביל האנשים שם בחוץ, באמריקה, והם האנשים שמצביעים. זה בהחלט כואב, וזה בהחלט קשה כשמישהו חובט בראשך עם אלת בייסבול ואז אומר לך 'עכשיו לך תשיר עבור חייך'. אבל מה שעשיתי ושאמשיך לעשות זה לתת את כולי ולעשות הכי טוב שאני יכול ולהראות את לבי. כי העניין הוא לגעת באנשים עם מוזיקה, ולא כמה נהדר אני יכול לשיר או כמה ביצועים אני יכול לעשות או כמה טוב ג'ימי חושב שאני – או כמה רע הוא חושב שאני".

ג'ימי אייווין. Frederick M. Brown, GettyImages
אבל למה להתעלל? ג'ימי אייווין/GettyImages, Frederick M. Brown

האם הופתעת כשהודחת בתוכנית האחרונה או שראית את זה מגיע כי כבר היית בשלישייה האחרונה כמה פעמים?

"ציפיתי שזה יבוא, אבל לא בגלל הפעמים שסיימתי בשלישייה האחרונה אלא בגלל המשוב של השופטים וההופעות שלי בשבוע האחרון. אני מרגיש שאני היחיד שלא היה במיטבו השבוע. כל השאר היו במיטבם ואני ביצעתי שירים שלא היו בז'אנר שלי ולא ממש היו הקטע שלי. ניסיתי לעשות משהו שונה. זה לא היה העיתוי לזה ואני מרגיש שזו הסיבה שהודחתי. לא כי הייתי נוראי או שהם לא אהבו אותי או העדיפו מישהו אחר כמו בתחרות פופולריות. לא. ארבעת האנשים שנותרו שם היו מדהימים, והם היו במיטבם ואני לא, אז אני הלכתי".

זו היתה הפעם הראשונה של לורן אליאנה בתחתית הרשימה. האם זה הפתיע אותך? מי ציפית שיהיה שם בתחתית לצדך?

"בכנות, נותרנו חמישה, אז כל אחד מאיתנו יכול להיות בין שני המקומות האחרונים. אז העניין ממש צמוד, ולדעתי הקולות כמעט מתפלגים שווה בשווה. זה מירוץ כל כך צמוד, כך שכל אחד יכול לזכות".

ואחרי ההדחה, דיברת עם ג'ימי אייווין?

"לא ראיתי אותו ולא דיברתי איתו אחרי התוכנית. אבל הכל בסדר, אין לי תלונות. יש לו את הדעות שלו והוא בהחלט רשאי להחזיק בהן, אבל כל הדברים הסתדרו לטובה. אני נרגש ואני מרגיש טוב לגבי הכיוון של הקריירה שלי והגיעה העת שאתחיל לעבוד על תקליטי אר אנ' בי, ואלך לאודישנים ואולי אגיע לברודווי. אולי אשתתף בכמה סרטים, אני בטוח רואה דואטים בעתיד שלי, אולי אפילו עם צ'אקה קאן ופאטי לבל ו-וויטני יוסטון".

ואיך האלבום שלך יישמע?

"תשמעו בו אר אנ' בי מסורתי, כי אני חושב שזה חסר בסצנה. אין כרגע שום זמרים כמו לות'ר ונדרוס או טדי פנדרגרס או מרווין גיי. זה מה שאני רוצה להביא לאנשים, וזה מה שאני מביא באופן טבעי. אני לא צריך לנסות לעשות את זה, אז זה מה שאתם עומדים לשמוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכתה כשהבינה שהיא מועמדת להדחה - בפעם הראשונה. לורן אליאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ג'ייקוב לוסק עזב אותנו והלך למצוא את עצמו על איזו במה, לפחות עד תוכנית הסיום בה יופיעו כל חברי הנבחרת עם מוזיקאים מפורסמים. המודח הקודם, קייסי אברמס, קרן מאושר השבוע כשסיפר בתוכנית אירוח כי במשדר הגמר יופיע עם ג'ק בלאק. אבל עד אז נותרנו עם ארבעה: לורן אליאנה, שבכתה השבוע כשהבינה שהיא בפעם הראשונה מועמדת להדחה; היילי ריינהרט, שמצאה שימוש לקול שלה בביצוע מעולה ל-"House of The Rising Sun"; ושני הבנים שמעולם לא הגיעו למקומות האחרונים, סקוטי וג'יימס. אז מי יודח בתוכנית הבאה? וואלה! תרבות שמה את כל האסימונים על לורן אליאנה.

"אמריקן איידול" משודרת בכל חמישי ושישי בערוץ yes Drama בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully