וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול, לבן ואדום: מיהם הישראלים המדוברים בטלוויזיה האמריקאית?

9.5.2011 / 19:30

ממורן אטיאס ומארק איווניר ועד אביהו שבת, הישראלים ממלאים את הטלוויזיה האמריקאית - ולא בתפקיד גופות. מדור ”עוברת מסך” מצדיע

ישראל חוגגת 63 שנים להיווסדה וזה בדיוק הזמן לבדוק מי מנציגינו תקע השנה את הדגל הכחול-לבן הכי עמוק בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית. חלפו לא מעט שנים מאז גילם אקי אבני מחבל בעל שורה אחת בסדרה "24" והצליח לעורר בנו רמות של גאווה לאומית השמורות בדרך כלל למשחקים של מכבי תל אביב בכדורסל. אז כדי לפתוח את השנה ה-64 בטעם טוב, החלטנו לתת כבוד לשחקנים שהצליחו לדחוף מגן דוד אל בין הכוכבים לפסים האדומים.

המדוברים

מורן אטיאס

*דמות משמעותית או גופה בשקית?

אחרי קריירה מפוארת באיטליה וסדרה עטורת שבחים ("התרסקות"), החליטה הדוגמנית/שחקנית שכמאמר אנשי התיאטרון - אין תפקידים קטנים, יש שחקנים קטנים. השנה זכינו לראות אותה , בסדרה "CSI" כמרינה גריטו, אישה שאיבדה את אחיה ומוצאת עצמה אף היא קורבן לרצח, ובתפקיד סופיה, איטלקייה לוהטת שבאה לבקר ב-"Rules of Engagement".

*מה אומרים המבקרים?

למרות התפקידים הקטנים באופן יחסי, אטיאס זכתה למספר ביקורות תומכות. אחד מאותם תומכים כתב על הופעתה ב-"CSI": "הפרק המדובר הוא פרק מרגש ביותר (...) זאת בשל הגשה מאופקת וחשופה של מורן אטיאס שמושכת במיתרי הלב בתור מרינה גריטו מבלי להיות מלודרמטית". אטיאס אמנם רגילה לקבל את התואר חשופה על עבודות אחרות ברזומה שלה, אבל אין ספק שיש פה צעד משמעותי בכיוון הנכון.

*בשנה הבאה (לא) אשב על המרפסת:

אטיאס לוהקה השנה לתפקיד משמעותי בסדרת הדרמה-קומית "צווארון לבן" שזוכה להצלחה בארצות הברית ותעלה הקיץ לעונתה השלישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מארק איווניר

*דמות משמעותית או גופה בשקית?

השחקן הישראלי שזכה לשבחים ממאט דיימון ורוברט דה נירו על עבודתו לצדם בסרט "שומר המדינה", כיכב השנה בסדרות "ניקיטה" ו"פרינג'". בראשונה, שיחק איווניר מאפיונר רוסי שחוטף את אחת מהסוכנות שעובדות עם ניקיטה בשל חוב ישן שעליו לסגור. בשנייה הוא גילם פסיכופת שמאבד את חברתו לחיים ולאחר שאיבריה נתרמים לחולים, הולך וקוצר אותם מהם בחזרה בניסיון להרכיב את אהובתו מחדש. ובניגוד למסורת - לא, הוא לא גמר כגופה בשקית.

*מה אומרים המבקרים?

המבקרים בארצות הברית לא הפסיקו לשבח את הפרק של "פרינג'" שבו כיכב איווניר והמשחק שלו זכה אף הוא לשבחים. במיוחד הוזכרה הסצנה בה הוא קושר את אהובתו כמריונטה וגורם לה לרקוד. סצנה זו הוגדרה כ"מצמררת" וכ"אחת הסצנות הטובות של העונה".

*בשנה הבאה (לא) אשב על המרפסת:

עוד לא ברור היכן עוד יפציע איווניר על המסך הקטן, מה שבטוח – הוא יככב על המסך הגדול. לשחקן המצליח ישנם מספר סרטים חדשים שנמצאים כבר בשלבי עריכה וסרט נוסף בוא הוא מתוכנן להופיע ב-2012 בשם "Everybody Wants the Kush" יחד עם שירלי ברנר שמיד תככב בפסקה הבאה.

המיותרים

שירלי ברנר

*דמות משמעותית או גופה בשקית?

מאז שעזבה את "רמת אביב ג'", לא זכתה שירלי ברנר לפרגון בישראל. נראה שכל בלונדינית ישראלית אחרת שמצליחה להשיג תפקיד של ניצבת בסרט דל תקציב זוכה לתשואות רמות יותר מברנר המוכשרת שעבדה בעבר עם שחקנים כמו ואל קילמר ושרון סטון. אבל השנה לא זכינו לראות יותר מדי ממנה על המסך הקטן. היא כיכבה בסדרה אינטרנטית בשם "The Monica 90404" שאמורה להיות פארודיה על "בוורלי הילס 90210" אבל יכול להיות שהיא סתם גרועה (מהצפייה בסדרה זה ממש לא ברור). ברנר משחקת שם אימא של נערה מתבגרת שלולא היינו קוראים את התקציר של הסדרה היינו מניחים שהן בכלל שותפות לדירה.

*מה אומרים המבקרים?

דממת אלחוט.

*בשנה הבאה (לא) אשב על המרפסת:

לברנר דווקא צפויה שנה עמוסה. ב-2011 צפויים לצאת שלושה סרטים בהם היא משתתפת ושמונה סרטים נוספים בכיכובה נמצאים בשלבים שונים של הפקה וצפויים לצאת ב-2012. כנראה שבשנה הבאה היא תהיה בקטגוריה שמעל.

בר פאלי

*דמות משמעותית או גופה בשקית?

הדוגמנית בעלת השם המבלבל הפציעה השנה כאחת מקורבנותיו של בארני סטינסון ב"איך פגשתי את אימא". היא שיחקה בחורה בשם נטליה, שכישוריה מסתכמים בגמישות יתרה של השרירים, ולמרות שמדובר בתפקיד קטן, הוא כנראה מה שהביא לה כתבה במגזין "מקסים" ומספר פרסומות.

*מה אומרים המבקרים?

פשוט לא אומרים. אתר אחד שסקר את הפרק בו היא השתתפה, אפילו לא כינה אותה בשמה אלא פשוט כינה אותה "הבחורה הגמישה". אאוץ'.

*בשנה הבאה (לא) אשב על המרפסת:

לצד קריירת הדוגמנות שלה, תמשיך פאלי גם בשנה הבאה לנסות את מזלה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. השנה אמור לצאת סרט האימה בו היא משתתפת תחת השם "Hyenas".

הביזארים

ליאור סושרד

*דמות משמעותית או גופה בשקית?

אז סושרד לא באמת גילם תפקידים עלילתיים, אבל כן הצליח בעזרת כוחותיו העל-טבעיים להפוך לאחד מאורחי תוכניות האירוח המבוקשים ביותר. ג'יי לנו, "דה טודיי שואו", כולם רצו לארח את הפלא הישראלי.

*מה אומרים המבקרים?

כולם אוהבים את סושרד. הוא הפך לאטרקציית מסיבות ותוכניות אירוח, והתפרסם במיוחד בקרב נערות בנות 14 לאחר שהצליח לנחש את שמה של אהבתו הראשונה של שובר הלבבות זאק אפרון.

*בשנה הבאה (לא) אשב על המרפסת:

רק סושרד יכול לחזות מה יקרה בשנה הבאה.

אביהו שבת

*דמות משמעותית או גופה בשקית?

דמיינו לכם את העולם של אופרות הסבון היומיות: תככים, מזימות, סקס, בגידות. עכשיו תכניסו לכל זה את אביהו שבת. בטבעיות, ממש כמו טיפת עמבה בצלחת קוויאר, הצליח שבת ג'וניור להשתחל לאופרת הסבון "היפים והאמיצים" ולסדר לעצמו תפקיד אורח חביב כעיתונאי ישראלי במסיבת עיתונאים של רשת האופנה "פורסטר". איך הוא עשה את זה? אולי הכוחות של הבחור מהאייטם מעליו עזרו לו? לא ולא. הוא פשוט השתתף בריאליטי החדש של yes, "חיים בלה לה לנד", שם נדרש - וכאמור, הצליח - להשתלב בצורה כלשהי בתעשייה המקומית.

*מה אומרים המבקרים?

לא הרבה. למעשה ממש כלום. אצלנו, לעומת זאת, פרגנו ל"בן של.." כאילו שיחק את האזרח קיין.

*בשנה הבאה (לא) אשב על המרפסת:

כבר בקיץ הקרוב נזכה לראות את "חיים בלה לה לנד" ב-yesולהיווכח בכל המנוברס שאביהו עשה כדי לזכות בתפקיד ב"היפים והאמיצים".

ליהוק שיחוק

יאיר לוטן

ואחד לשנה הבאה: השנה התבשרנו שהפיילוט הטלוויזיוני המדובר "פן אם" של רשת ABC גייס לשורותיו אחד משלנו – יאיר לוטן. לוטן, שועל סדרות אמריקאיות ותיק, כיכב בעבר ב-"CSI ניו יורק", ב-"24" ובמספר סרטים לטלוויזיה.ב"פן אם" הוא יגלם טייס בשם דין, דמות מרכזית בחברת התעופה האמריקאית הבולטת שירדה מגדולתה בעקבות אסון לוקרבי. אין ספק שהוא יכול לשכוח מלשבת על מרפסות בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully