וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום ו': "מהיר ועצבני 5", דוקאביב וטיילר, דה קריאייטור

לילך וולך

13.5.2011 / 7:00

גל גדות ו"מהיר ועצבני 5" יספקו לכם אקשן; טיילור, דה קריאייטור ישמיע לכם את קולו של הדור; ופסטיבל דוקאביב יכיר לכם את העולם שמסביבכם - וואלה! תרבות עם המלצות לסופ"ש

סרט

אחרי ארבעה סרטים בסדרת "מהיר ועצבני", הסרט החמישי מגיע ועושה קצת סדר בעניינים הפרומים לאחר שלא תמיד היה ברור האם מדובר בסדרה קוהרנטית או לא. הפעם הצמד ווין דיזל ופול ווקר מגיעים לברזיל האקזוטית ונוהגים את דרכם לתוך הסתבכויות עם שלל מושחתים תורנים. אבל מה שבאמת ישמח את הלב היהודי החם שלכם זה גל גדות הנאווה בתפקיד רציני כסוכנת מוסד לשעבר (כמו כל הישראליות היפות והמוצלחות), שמשתפת פעולה עם הררי השרירים ופעלולי המכוניות בדרך אל הסוף הטוב.

אלבום

פעם בלא הרבה זמן מגיע האמן הזה שכל הזרקורים מופנים אליו והוא, ברגע האמת, מספק את הסחורה במלואה. טיילר, דה קריאייטור, ראפר בן 20 וקצת, הוציא השבוע את "Goblin", אלבומו השני שהוא גם הראשון בלייבל מסודר, ונראה שכל עולם המוזיקה האיכותית עבר לדום מול תצוגת התכלית האדירה שלו: הפלואו שלו מרשים ומיוחד, הכתיבה שלו מלאת שנאה ואהבה בו זמנית והביטים שלו הם אגרוף של מייק טייסון בכפפות של משי. "Goblin" מתכתב עם אלבומי ה"קולו של הדור" למיניהם בהיפ הופ, מג'יי זי דרך הסטריטס ודיזי ראסקל: כולם התחילו בתור פצצת כנות מתקתקת שהקהל נהנה לחבק ולהפוך לכוכבי ענק. טיילר, דה קריאייטור בדיוק בדרך למקום הזה ואתם רוצים להיות שם כשזה קורה.

פסטיבל

בין המון הפסטיבלים הפוקדים אותנו בכל שנה, פסטיבל דוקאביב הוא אחד השווים והמעניינים יותר. הפסטיבל מארח בכל שנה (באביב, כשמו) סרטים דוקומנטריים מכל העולם והשנה, בנוסף לסרטי התחרות, יוקרנו סרטים במספר קטיגוריות נושאיות: מוזיקה, ספורט, אוכל ואמנות. גם אם אתם בדרך כלל מעדיפים את קולנוע שלכם בדיוני, אל תחמיצו את ההזדמנות להיחשף לחלק כזה או אחר של העולם האמיתי: בין זה חייה של פילת קרקס אהובה שעייפה מהופעות או טיוח של הצבא האמריקאי, מסע הופעות של אגדת הרוקנרול איגי פופ או סרט שעשוי כולו מחומרים שצילמו גולשי יוטיוב ביממה אחת - אין לנו ספק שתוכלו למצוא לעצמכם דוקו אחד שיחשוף אתכם לעולם ומלואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully