וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע הארנבות של ד"ר קספר - "הכל יהיה בסדר"

15.5.2011 / 8:00

מופע הארנבות של ד"ר קספר חוזרים עם שיר חדש ובראיון, מספר שי להב איך הוא מרגיש במלאת 20 שנה להקמת הרכב הרוקנרול המשפיע

יח"צ - חד פעמי

באופן אירוני, לשיר החדש של מופע הארנבות של ד"ר קספר קוראים ""הכל יהיה בסדר", שזה ההיפך המוחלט מאותו "סוף לא טוב", האלבום האחרון שהוציאה הלהקה לפני כשנתיים. גם הסגנון המוזיקלי של השיר לוקח פנייה לא חדה מדי אך בכל זאת פנייה, מהסגנון המוכר והאנרגטי של הלהקה. "האופטימיות היא באמת משהו שלא היה אופייני לנו", מספר שי להב בראיון לוואלה! תרבות. "אבל אני ואורן רצינו ללכת למקום מעניין, לא מוכר ולא נוח כי זה אנחנו. עם זאת, עדיין אפשר לשמוע בשיר את ה-DNA של הקספרים".

מה באמת הקספרים רוצים ב-2011?

"לעניין את עצמנו כאילו זו הפעם הראשונה. הרי מ-93' מבקשים מאיתנו לעשות עוד 'בואי דינה' וכאלו ואנחנו תמיד רוצים להתקדם. כשאנחנו מוציאים שיר, אמא שלי שואלת אותי באיזה סגנון זה יהיה והאמת? אין לי דרך לענות על זה. המספר הנוסף בשירים החדשים הוא חברי ההרכב שמנגנים יחד איתי ועם אורן 5 שנים ועכשיו אנחנו ממש להקה".

אורן הוציא אלבום סולו מאד מדובר. איך זה השפיע על הלהקה?

"זה מאד שימח אותנו שזה קרה. ידענו שהוא רוצה לעשות את זה הרבה שנים וכולנו שמחנו שזה הצליח לו. אבל צריך להבין שכשאנחנו בלהקה, אנחנו בלהקה – שום דבר מבחוץ לא מתערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלהקה, זו רק הלהקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבלי לשים לב, הסינגל החדש (מתוך שני שירים שהקספרים הקליטו לקראת אלבום חדש) יוצא כשאפשר כבר להתחיל לציין 20 שנה למפגש המפורסם בין להב לברזילי, שהצית את אש הלהקה, שהפכה לאבן דרך ברוק הישראלי. "מדהים איך הזמן עבר, הא?", אומר להב. "20 שנה זה מספר יפה לסיפורים של או הנרי או לשירים, 'אהבה בת 20' סטייל. אבל אצלנו זו לא התחושה. אצלנו הכל רענן ובועט. יש ביני ובין אורן אש חזקה ובועטת".

כשאתה מסתכל על עצמך 20 שנה אחורה, מה אתה רואה?

"היה הרבה יותר רצון להצליח, להיות אלילי נוער, מבלי להבין מה זה אומר. חשבנו הרבה על איך להתלבש והיינו מאד עסוקים בעצמנו. היום זה הבדל עצום – אנחנו רק רוצים שייצאו שירים טובים ושנופיע. זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully