וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס דרבין, המודח הטרי מ"אמריקן איידול": "היתה הרגשה קודרת"

שני גורקביץ'

15.5.2011 / 7:00

ג'יימס דרבין, המודח הטרי מ"אמריקן איידול", מספר על התוכנית בה הודח ומגלה מדוע הוא מוצא נחמה בטוני סופרנו דווקא. ראיון בלעדי

"לא אשקר, הייתי לגמרי מופתע", אמר ג'יימס דרבין , המודח הטרי מ"אמריקן איידול", בשיחה עם וואלה! תרבות לאחר הדחתו. דרבין, הרוקר של התוכנית, אב לתינוק בן שנתיים מקליפורניה, סיים את דרכו בתוכנית השבוע לאחר שמעולם לא היה באחד המקומות האחרונים בעונה. "היה משהו לא בסדר עם האנרגיה הקינטית באולפן במהלך התוכנית, פשוט הרגשתי את זה משפת הגוף של אנשים", הוא סיפר. "לא שאנשים ידעו, אבל היתה הרגשה ממש קודרת ונתפסתי בה. נלחצתי קצת לפני שהתוכנית החלה ופשוט ידעתי את זה, פשוט ידעתי. אבל חשבתי לעצמי 'אל תדאג לגבי זה'".

לדרבין באמת היה לילה מופלא במהלך התוכנית הראשונה ששודרה השבוע, כשבחר בתור השיר שנותן לו השראה את "'Don't Stop Believin" של להקת Journey והטריף את הקהל והשופטים עם ביצוע מדהים. בהמשך, הגרסה הסקסית שלו ל"שיקוי אהבה מספר 9" של הקלוברס היתה לגמרי מקבלת מקום בהיכל התהילה של שנות השמונים.

מה היו התחושות הראשונות שלך כשהודחת? זה היה הלם עצום להרבה אנשים, הטוויטרים ממש השתגעו.

"וואו, זה מטורף. זו היתה מערבולת רגשות רצינית, אבל באמת חשבתי על הסיבה שבאתי לתוכנית ומדוע נבחנתי מלכתחילה. הוחזרתי לרגשות הללו – זה היה בשביל המשפחה שלי ובשביל לנסות ולתת קול לז'אנר של מוזיקה שנראה כאילו הוא נעלם לאט לאט. ובאמת השגתי הרבה בתוכנית ואני פשוט מודה על כל ההזדמנויות".

אז למה הודחת דווקא עכשיו? אתה חושב שזה קשור לבחירת השירים שלך?

"האמת שזה קצת מצחיק, וחיכיתי שעות שישאלו אותי על זה. החבר שרכשתי בשהות שלי בתוכנית הוא כריס ג'ריקו מ'רוקדים עם כוכבים'. הוא מטאליסט גדול, סולן של להקת מטאל ומתאבק מקצועי. השיר האחרון שהוא רקד לצליליו לפני שהודח היה 'Don’t Stop Believin'', אז השיר הזה הביא להדחתם של ג'יימס דרבין, כריס ג'ריקו וטוני סופרנו (בסצנת הסיום של 'הסופרנוס' – ש.ג.)".

ריאן סיקרסט, סקוט מקרירי וג'יימס דרבין (מימין לשמאל), מתוך "אמריקן איידול", עונה 10. imdb
"''Don't Stop Believin' הביא להדחתם של ג'יימס דרבין, כריס ג'ריקו וטוני סופרנו". ריאן סיקרסט, סקוטי מקרידי ודרבן ברגע ההדחה/imdb

מה הדבר הראשון שעשית לאחר שכבו המצלמות? איך היה הלילה שלך?

"פשוט הסתובבתי והודיתי לכל חברי הצוות וחיבקתי את כולם, את הלהקה ואת הצוות. אלו האנשים שהעלו את התוכנית, אלו האנשים מאחורי הקלעים, זה בלתי אפשרי בלעדיהם. זה לא רק התרגשות בגלל שהודחתי אלא בגלל שאני רגיל לראות את האנשים הללו בכל יום. הם כמו חברים ולא אראה אותם יותר. זה היה לילה קשה. לא ציפיתי לו.

"כשאתה שם על הבמה וריאן אומר שאתה הולך הביתה, האינסטינקט הראשון שלך הוא 'אלוהים, רציתי לנצח וזה מרגיש כאילו נכשלתי'. המשכתי לחשוב על זה ולדעתי לא נכשלתי בכלל – זו רק ההתחלה. זה כמו רכבת הרים, אבל זה לא כמו שאתה מצפה. אתה חושב שבזמן שאתה ב'איידול' היא עושה את כל הפניות והלופים וסיבובי הבורג, אבל זה לא זה. 'איידול' עדיין מטפסת במעלה הפסים לפני הנפילה לתוך השיגעון. כך שאני עדיין מטפס במעלה הפסים. זה מדהים, זה עדיין מרגש".

מה העצה הכי טובה שקיבלת מהשופטים?

"אל תרסן את עצמך. אל תעצור, פשוט זרום עם זה, פשוט תמשיך ללכת ותמשיך לתת את כולך. רנדי אמר 'זו התחרות שלך להפסיד', והרגשתי כאילו עזבתי בפסגה. היו לי שתיים מההופעות הטובות ביותר בחיי. שתיהן היו עקביות מאוד ושתיהן היו מושלמות. אני המבקר הגדול ביותר של עצמי, והשתקתי את עצמי בכל הקשור להופעות הללו – לא היה לי מה להגיד. הייתי ממש ממש גאה בעצמי".

ג'יימס דרבין, מתוך "אמריקן איידול", עונה 10. imdb
"תנו למטאל צ'אנס!". דרבין/imdb

עם אילו אנשים מעולם המטאל היית רוצה לשתף פעולה באלבום שלך?

"בטוח שמייק פורטנוי מדרים ת'יאטר, דיברתי איתו כשזכיתי לפגוש אותו ושאלתי אותו אם הוא יהיה מעוניין במשהו כזה והוא אמר 'בהחלט' אז זה די מדהים. וגם זאק וויילד שניגן עם אוזי אוסבורן והקים את הבלאק לייבל סוסייאיטי. אבל יש לי נשק סודי, החבר הכי טוב שלי מהבית. ביקשתי ממנו להיות הגיטריסט שלי אחרי 'איידול' וזו הסיבה שאני ממש מצפה לזה עכשיו, כי יש לנו תוכנית להחזיר לתמונה את הסולנים הנהדרים ונגני הגיטרה שלהם – היה את אוזי אוסבורן ורנדי רודס, או אוזי וטוני איומי מבלאק סאבת', או רוני ג'יימס דיו ואיומי (בגלגול השני של בלאק סבאת' – ש.ג.) או סטיבן טיילור וג'ו פרי מאירוסמית', פשוט צמדים מדהימים של מטאל. אלו שני האנשים שאתה הכי זוכר מהקבוצה, נניח רוברט פלאנט וג'ימי פייג' והרשימה נמשכת ונמשכת. ומסיבה מסוימת נראה שזה הפסיק ואנחנו ממש ממש רוצים להחזיר את זה. זו המהות של רוקנרול, מזה אנשים מתרגשים".

איך הטורט והאספרגר השפיעו עליך כשלא היית על הבמה?

"כשהייתי ילד לקחתי תרופות, וכשהייתי בן 16 החלטתי שלא אתן לחומר שייצר אדם לשלוט בי. אלוהים עשה אותי בצורה מסוימת ואני מושלם בעיניו אז זה מה שאעשה, פשוט ארוץ עם זה ואהיה אני. אז הסתכלו עליי מוזר, אבל למי איכפת? לי לא. אני שונה, אני יצור – שונה זה הנורמלי החדש ואם אתה לא שונה אתה לא מקובל".

הערת פרידה?

"תנו למטאל צ'אנס! תנו למטאל צ'אנס! תנו למטאל צ'אנס!"

ריאן סיקרסט, ג'יימס דרבין, סקוט מקרירי, היילי ריינהרט ולורן אליינה (מימין לשמאל), מתוך "אמריקן איידול", עונה 10. imdb
" שונה זה הנורמלי החדש". ריאן סיקרסט, דרבן ושלושת הפיינליסטים/imdb

אז דרבין קיפל את הפקלאות התיאטרליות שלו והלך, למרות דמעותיה הרבות של ג'יי לו. עכשיו לפחות הוא לא צריך לחשוש שהמנטורית התורנית גאגא תתחכך בו מאחור יותר. חוץ ממנו, נזכור מהשבוע גם את הסצנה הדרמטית בה השופטים כיסחו את היילי ריינהארט על הביצוע הראשון שלה, לשיר של מייקל ג'קסון. כך או כך, הם השתפכו מאושר כשהיא חזרה לבמה בהופעה דרמטית במיוחד בהשראת אותה גאגא.

בשבוע הקרוב יחזרו שלושת הפיינליסטים – סקוטי מקירי, לורן אליינה וריינהארט – לעיירות שלהם, שם מתוכננות להם הופעות ענק, פרסי הוקרה והרבה תירס על מקל או מה שלא מגישים שם בקרנבלים. באופן חריג, הודיעו אנשי "אמריקן איידול" כי יממנו את ההילולה גם בעירו של דרבין. מרגש. בשבוע הבא המתמודדים יבצעו שלושה שירים: בחירת השופטים, בחירה של המפיק ג'ימי אייווין ובחירה חופשית. וואלה! תרבות מקווה שמישהו כבר יעשה שם קאבר לשיר של דנה אינטרנשיונל.

"אמריקן איידול" משודרת ב-yes Drama HD בכל רביעי וחמישי בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully