וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שחקנים בסרט החדש של שמי זרחין

15.5.2011 / 12:51

צילומי "העולם מצחיק", בו יככבו גם אלי פיניש, דני שטג, שייקה לוי, זאב רווח, ישראל קטורזה, משה אבגי ועוד, ייצאו לדרך החודש

שמי זרחין ("אביבה אהובתי") מוציא לדרך את סרטו החדש, "העולם מצחיק", בו יככבו לא פחות מ-50 שחקנים. בסוף השבוע ערכו זרחין ומפיקי הסרט כינוס חגיגי לרגל פתיחת הצילומים בו השתתף רוב קאסט הסרט, שכולל את אלי פיניש, דני שטג, אסי לוי, אולה שור, שייקה לוי, זאב רווח, שלומי קוריאט, רותם אבוהב, אבי גרייניק, אלון נוימן, לבנה פינקלשטיין, יוסי מרשק, שרית וינו אלעד, יחזקאל לזרוב, עידו ברטל. דרור קרן, ישראל קטורזה ומשה איבגי שנעדרו מהאירוע, גם מככבים בסרט.

צילומי הסרט צפויים להסתיים לקראת יוני הקרוב. עלילת הסרט עוקבת אחרי דמות בשם נסי (משה אשכנזי הצעיר) בן ה-19, המתעורר מתשע שנות תרדמת אל סוד גדול מהעבר. במקביל, ירדנה (אסי לוי, שכיכבה גם ב"אביבה אהובתי" של זרחין) היא סוכנת נסיעות, המגלה שהיא בהריון למרות שלא שכבה עם אף אחד כבר שנים. באותו הזמן מחליט בחור בשם גולן (אלי פיניש), לצאת מעולם הרדיו האפור בו הוא משדר כדי להקים מחדש את "הגשש החיוור", מה שעשוי להציל את אהובתו ממוות.

הסרט צפוי לעלות לאקרנים במהלך קיץ 2012 ויופץ ע"י סרטי יונייטד קינג בע"מ. הסרט מופק ע"י חברת פאי סרטים, סרטי יונייטד קינג ובתמיכת קרן רבינוביץ לאמנויות, הזכיינית "רשת" ו-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully