וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי פרסקי - "כוסות הקפה"

16.5.2011 / 8:00

שש שנים אחרי אלבומו האחרון, רפי פרסקי חוזר עם "כוסות הקפה", סינגל ראשון מתוך אלבומו החדש וגישה חדשה: "אני משוחרר היום", הוא מספר בראיון

יח"צ - חד פעמי

רפי פרסקי נינוח. מה זה נינוח? קחו 180 מעלות מההוא שהיה יכול להיות ד"ר לפיזיקה גרעינית ותקבלו אותו, בגיל 51, די מאוהב במה שהוא עושה. "אני מרגיש שאני סוג של בעל הבית עכשיו", הוא מספר על אלבומו החדש, מתוכו יוצא היום (שני) הסינגל "כוסות הקפה". "אני מפיק את האלבום עם יניב דדון, אבל זה לגמרי אני וברור לי מה אמור לקרות, מי נגד מי ואיך המשחק הזה".

רפי פרסקי 2011?

"כן, לגמרי. אני לא צריך להוכיח יותר שום דבר, רק לנגן שירים יפים. זה לא כמו דיסקים אחרים שהוצאתי וחשבתי שהם החיים והמוות".

רפי פרסקי. תמר פרסקי,
לא רואה ממטר. רפי פרסקי/תמר פרסקי

האזנה ל"כוסות הקפה" מגלה שהוא לא שונה בהרבה מהשירים של "בלב ובנפש", אלבומו האחרון של פרסקי, אבל הוא בהחלט נשמע חופשי ומאושר להנצחת מעמדו ברוק הישראלי - האיש שכולם אוהבים לצטט את "כמה פעמים ספרת עד 10" שלו, אבל לא זוכרים מתי הם ראו אותו בהופעה. היום, פשוט הרבה פחות אכפת לו.

"הגיל שחרר אותי, לאו דווקא המספר שלו, 51", הוא מספר. "גם הניסיון עוזר. אני עובד עם אנשים צעירים ואני מבין עד כמה אני מנוסה יותר והם פשוט לא. אבל אני לא מתחרט על כלום, במה שקשור למוזיקה אני לא מתחרט על כלום. יש אנשים שעד היום לא משוחררים והם פתטיים לגמרי. הם מצליחים למרות שהם כאלו וזה פתטי בעיניי".

אתה גם אייקון שוליים. בסוף זה קרה

"אני מבין לגמרי שזה מה שהפכתי להיות וזה כיף. בסופו של דבר, כל עסק – לא משנה מאיזה תחום – אם אתה מתמיד ויש לך דרך ואתה עושה אותה כמו שצריך, מבלי למכור יום אחד שווארמה ויום אחד פלאפל, אז הקהל מגיע".

(כתב: עינב שיף)

  • עוד באותו נושא:
  • רפי פרסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully