וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר יחליף את צ'רלי שין, ו"דקסטר" חוזרת עם אורחים מפתיעים

17.5.2011 / 8:30

מי פרגן לאשטון קוצ'ר שמחליף את צ'רלי שין? מי מצטרף ל"דקסטר"? ולמה העתיד שייך לנשים? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

גבר גבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגוף גופו של צ'רלי, אבל הראש של אשטון קוצ'ר. אשטון קוצ'ר מחליף את צ'רלי שין ב"שני גברים וחצי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע התבשרנו שלנעליו של צ'רלי שין ייכנס מי שהכתיר את עצמו לנשיא תרבות הפופ, אשטון קוצ'ר. לאחר שבועות ארוכים של דיווחים סותרים באשר למחליפו של שין בסדרה "שני גברים וחצי", בהם הוזכרו שמות כמו רוב לאו, ג'ון סטיימוס ואפילו יו גרנט, הודיעה CBS כי קוצ'ר הוא בחיר לבה וגרמה להתרגשות השמורה בדרך כלל לזכיות בסופרבול בקרב המבקרים והמעריצים גם יחד.

עבור קוצ'ר יהיה זה התפקיד הגדול הראשון בטלוויזיה מאז שסיים את ימיו כמייקל קלסו הדביל ב"מופע שנות ה-70'" והשתתף בתכנית "פאנקד". ההוליווד ריפורטר דיווח כי יוצר הסדרה צ'אק לורי בנה קו עלילה מיוחד לקוצ'ר, שיגיע כדמות חדשה וישתלב בעלילה הקיימת. "זה מצחיק מאוד, אנשים ימותו על זה", אמר מקור בהפקה לעיתון.

ואם תהיתם איך שני הגברים והחצי הוותיקים הגיבו לשינוי, ובכן ישנם כאלה שבחרו להיות דיפלומטים יותר ויש כאלה שפחות (אתם יכולים לנחש בעצמכם שלדיפלומטי פחות זורם דם נמרים בעורקים). שין פרגן למחליפו אותו כינה "קומיקאי מבריק" אבל סיים בעקיצה וטען כי הסדרה נידונה לכישלון. ג'ון קרייר, שמשחק את אחיו של צ'רלי, אלן, בחר בגישה מעודנת יותר והביע הערכה לפועלו של שין (שכלל יותר סמים ופחות שיעורי משחק) ובירך את עמיתו החדש, אותו הוא זוכר עוד "מימי הדוגמנות שלהם". טרם נמסרה תגובה מהחצי, אנגוס טי ג'ונס.

המדובר

אילוסטרציה - טינה פיי, איימי פוהלר,פטרישיה היטון וקורטני קוקס. GettyImages
הנשים כובשות את המסך הקטן. איימי פוהלר, פטרישיה היטון, קורטני קוקס וטינה פיי/GettyImages

אם שריפת החזיות בשנות ה-70 לא הספיקה לכן, מהפכה פמיניסטית נוספת נמצאת בדרכה אלינו והפעם היא על מסך הטלוויזיה. לצד סדרות המשטרה, תוכניות החיקוי ל"אמריקן איידול" וקאמבק אחד של טים אלן, מי שבאמת הצליחו להרשים את הרשתות הגדולות ולקבל עונות נוספות ו/או סדרות חדשות בפריים טיים הן לובשות החצאית.

כך, למשל, חידשה NBC את "רוק 30" המצוינת בכיכובה של טינה פיי, את "מחלקת גנים ונוף" בכיכובה של איימי פוהלר והזמינה את סדרת הדרמה "החשוד העיקרי" בכיכובה של מריה בלו ושנכתבה על ידי אלכסנדרה קנינגהם. ABC נתנה עוד עונה ל"מקום טוב באמצע" של פטרישיה היטון (דברה מ"כולם אוהבים את ריימונד") והחליטה להחזיר גם את המטורללים ב"קוגר טאון" של קורטני קוקס לסיבוב נוסף.

המהפכה לא פסחה גם על רשת FOX שהזמינה את פיילוט הדרמה "אלקטרז" בו מככבת אישה בתפקיד הראשי, ועל פי דיווחים, היא גם מתכוונת להפוך את שלישי ורביעי לערבים נטולי גברים. אנחנו בטוחות שלמרב מיכאלי היה מה לומר על זה.

המיותר

מתוך "אחים ואחיות". imdb
עכשיו קליסטה פלוקהרט באמת תפסיק לאכול, מרוצים? "אחים ואחיות" יורדת מהמסך/imdb

לצד צהלות השמחה של יוצרים רבים בהוליווד, מביאה עימה עונת הפיילוטים גם כמה אכזבות. מי שלא יפתח שמפניות בקרוב הוא דיוויד אי. קלי ("בוסטון ליגל") שלאחר שנים של הצלחה מטאורית על המסך הקטן, קיבל השבוע ביטול צורב מרשת NBC שאמרה "זה לא אתה, זה אנחנו" לפיילוט המדובר שלו "וונדרוומן".

גם רשת FOX עשתה ניקוי אורוות והודיעה על ביטולן של חמש סדרות מרכזיות בהן "The Chicago Code" ו"שקר לי". רשת ABC מצדה אחראית לאחד הביטולים הכואבים יותר, כשהודיעה שלאחר חמש עונות מוצלחות, הסדרה "אחים ואחיות" לא תשוב לעונה שישית, כמו גם הסדרות "V", ו-"No Ordinary Family". עוד ביטולים כוללים את הסדרות "Off the Map", "דטרויט 1-8-7", "Breaking in", ו-"Mr.Sunshine". יהיו נשמותיהן צרורות בצרור ה-DVD.

הביזאר

מתוך "חוף ג'רסי". imdb
לא יהיו לבד הקיץ. מתוך "ג'רזי שור"/imdb

לקראת הקיץ, באמריקה ירפדו לנו את המסך בהרבה טראש ריאליטי בסגנון "ג'רזי שור" ו"הרווקה", כי הרי זהו השלב שבו הרשתות מכריזות על הסדרות החדשות שעלו בחכתן לעונות הבאות. הנה טעימה מלוח השידורים ההזוי של רשת "ספייק טי וי" לעונה הקרובה:

"Pawn Games"- שעשועון בחנות משכון. אנשים נכנסים למשכן את חפציהם לאחר שככל הנראה ירדו מנכסיהם (או לחילופין גנבו מהסבתא כדי לקנות סמים) ויש להם הזדמנות לזכות בחפץ בחזרה וגם לקבל עליו כסף אם רק יענו נכונה על כמה שאלות.

"Hungry Men at Work"- סדרה דוקומנטרית שתעקוב אחרי שפים שמבשלים בצל הסכנה. למשל: שף שמבשל ל-1,000 איש שעובדים על אסדת קידוח מבודדת בקוטב הדרומי. נראה אותך מתעלה על זה ג'יימי אוליבר.

"הדיירים הגרועים בעולם" – טוד האוורד הוא מפנה דיירים מנוסה. בעזרת אשתו ושותפו לעסקים הוא ייקח את הצופים מדי שבוע לדירה אחרת בה הדייר מסרב להתפנות. זה יתחיל בדפיקה על הדלת, אבל אף אחד לא יודע איך זה ייגמר.

ליהוק שיחוק

אילוסטרציה - קולין הנקס, מוס דפ ומייקל סי הול. , IMDB, GettyImages
ספויילר - השלישי מימין ירצח את השניים הראשונים כנראה. מוס דף, קולין הנקס ומייקל סי. הול יככבו ב"דקסטר"/GettyImages, , IMDB

הרוצח הסדרתי דקסטר יקבל בעונתו השישית שני שחקני חיזוק מעניינים: האחד הוא אמן ההיפ הופ מוס דף שיקבל תפקיד חוזר בסדרת הדרמה המצליחה של רשת שואוטיים, שתשוב למסכים ככל הנראה בסתיו. דף, בעל קריירה מפוארת בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון, יגלם אסיר לשעבר שטוען שגילה את אלוהים אבל עדיין מצליח שלא להימצא במרכזן של פרשות אלימות. לנבחרת יצטרף גם השחקן קולין הנקס, המוכר יותר ככומר גיל מ"מד מן" ומסדרות כמו "רוזוול" ו"החבר'ה הטובים". הנקס יגלם את טראוויס, מומחה לעתיקות ששמו נקשר למספר רציחות ברחבי מיאמי. שחקנים טובים או לא, יש להם סיכוי די טוב לגמור את חייהם בתוך שקית בקרקעית האוקיינוס.

לינק לעת צרה

התחלתם לראות את הסדרה "משחקי הכס" והלכתם לאיבוד מי זה מי? להלן תרשים זרימה שיסדר לכם את הראש, מהאביר הראשון ועד לכלב האחרון.

מי אמר למי?

? Elli: Why are you here


Lori: There are three things I would never miss: You getting tortured, boy band reunion concerts, and videos of horses giving birth. Elli, they come out looking like ponies


(לורי מ"קוגר טאון" מלמדת את אלי שיעור בזואולוגיה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully