וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סת' מקפרליין יחייה את "הפלינסטונס"

17.5.2011 / 8:51

רשת FOX הודיעה כי יוצר "איש משפחה" יעמוד מאחורי פורמט חדש לטלווייזיה ולקולנוע, שבמרכזו משפחת קדמוני המיתולוגית

"הפלינסטונס" יגיעו למאה ה-21: רשת FOX הודיעה אמש (שני) כי סת' מקפרליין, יוצר "איש משפחה" המצליחה, יעמוד מאחורי עיבוד אנימציה חדש לסדרה המיתולוגית (שהיתה גם לסרט), שיגיע לטלוויזיה ובעתיד הרחוק גם לקולנוע.

ההכרזה על הפיתוח החדש של FOX נעשתה במהלך הפרזנטציה השנתית ללוח שידורי הסתיו של הרשת, כש"הפלינסטונס" החדשה צפויה לעלות ב-2013. בהודעה מוקלטת ששודרה בכנס, סיפר מקפרליין כי הוא צפוי לעשות כמה מהקולות בסדרה, כפי שהוא עושה בסדרות אחרות שלו. "אחד הדברים הראשונים שאיירתי בגיל שנתיים היה פרד פלינסטון", חשף מקפרליין.

"FOX היא במשך שנים הבית של משפחות איקוניות כמו הסימפסונס והגריפינס (משפחת גריפין מ"איש המשפחה" - ע.ש) ואין לי ספק שהפלינסטונס יתאימו לאווירה".

עוד חדשות מהליין אפ החדש של FOX: הבייבי החדש של סיימון קאוול, "The X-Factor", שובצה בדיוק בימים של "אמריקן איידול", רביעי (פרק בן 90 דקות) וחמישי (פרק בן 60 דקות). "הז'אנר התחדש והצעיר את עצמו", אמר ראש מחלקת הבידור של הרשת, וייתכן שבכך הוא סימן את הדרך לביטולה האפשרי של "איידול", שתסיים בשבוע הבא את עונתה העשירית וייתכן שתיפרד מהמנחה, ריאן סיקרסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully