וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא החדש - מה אומרים המבקרים?

עינב שיף

18.5.2011 / 12:18

אחרי ש-"Born This Way", האלבום המצופה של גאגא שוחרר להאזנה באנגליה, פורסמו ביקורות ראשונות וחיוביות למדי: "היא פוגעת כמעט תמיד בנקודה"

הבוקר (רביעי) עלה האלבום "Born This Way" של ליידי גאגא להשמעה חינמית עבור אזרחי אנגליה, דרך אתר Metro.co.uk. לאחר מכן, החלו לצוץ הביקורות הראשונות על האלבום המדובר ובינתיים - גאגא נמצאת במצב טוב למדי.

"הפופ חסר הבושה של גאגא פוגע כמעט תמיד בנקודה", קובע הגרדיאן בביקורת עם ציון של ארבעה כוכבים מתוך חמישה. "ליידי גאגא, כמו פינק, ממקמת את עצמה כמוצר מיינסטרים עבור האאוטסיידר האמריקאי", נכתב שם בהתייחס לטקסטים של גאגא, שעוסקים בעיקר בחופש מיני ודתי. "ויש בזה משהו מעורר הערצה".

"גאגא לא יודעת מתי לעצור, ולעזאזל, זה דבר טוב מאד", קובע ה-NME בביקורת עם ציון 8 מתוך 10. "יותר משהאלבום הוא ניסוי מרתק בהייפ, הוא ניסיון בלדחוף את כל הגבולות ואת המבחן הזה גאגא עוברת בהצטיינות". לעומת זאת, מגזין "בלומברג" הספיק לפרסם גם את רשמיו (שלושה כוכבים) וקבע כי בניגוד לדבריה של גאגא, "לא מדובר באלבום שיגדיר את המוזיקה מחדש".

"Born This Way" ייצא רשמית ב-23 במאי באנגליה ובארה"ב, כשאף אמן פופ לא מעז להוציא אלבום באותו השבוע. גאגא תקדם אותו באינטנסיביות במספר הופעות טלוויזיה, בהן בתוכנית הלילה של לטרמן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully