וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

19.5.2011 / 7:59

ג'וני דפ חוזר לתפקיד קפטן ג'ק ספארו ונפגש עם בובת היד של מל גיבסון ועם אישה אמיצה. כולם עולים בקולנוע החל מהיום

"שודדי הקריביים: זרמים זרים"

בפרק הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה למדי, פוגש קפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ) אישה מעברו (פנלופה קרוז), המובילה אותו למסע סוער על ספינתו של בלקבירד הפיראט, בדרך למסע מאיים ומלחיץ בדרך לשאלה החשובה באמת - האם יהיה סרט חמישי בסדרה?

מן הביקורות: "מעשה פיראטי אמיתי הוא לגנוב את ההתרגשות", התפייט המבקר של האינטרנטיימנט וויקלי נגד הסרט. "נועד בעיקר לקחת את הכסף שלכם", חרץ מבקר המיאמי הראלד וזה הטון, פחות או יותר.

ציונים: רוטן טומייטוס - 50, מטקריטיק - 52

בימוי: פול מרשל, שחקנים: ג'וני דפ, פנלופה קרוז, איאן מקשיין, ג'פרי ראש (141 דקות)

החיים הכפולים של וולטר

מל גיבסון ינסה להשתחרר מאינספור התקריות המביכות בהן היה מעורב בשנתיים האחרונות, מההאשמה על הכאת חברתו לשעבר ועד יציאותיו האנטישמיות, דרך הסרט הזה בבימויה ובכיכובה של ג'ודי פוסטר. גיבסון יגלם מנכ"ל חברת צעצועים המצוי בדיכאון, אשר מנסה להשתחרר ממצבו העגום על ידי בניית בובת יד דרכה הוא מתקשר עם העולם.

מן הביקורות: בפסטיבל קאן, שם הוצג הסרט שלשום, זכה הסרט לתשואות ממושכות. בארה"ב, לעומת זאת, הסרט נכשל בקופות אך זכה לביקורות יחסית מפרגנות עבור האומץ והנון-קונפורמיזם שבו. עם זאת, מבקר העל רוג'ר איברט טען שהסרט "עמוס מדי במחוות סימליות".

ציונים: רוטן טומייטוס - 62, מטקריטיק - 59

בימוי: ג'ודי פוסטר, שחקנים: מל גיבסון, ג'ודי פוסטר, אנטון ילצין (91 דקות)

האישה ששרה

סרט קנדי: שני אחים תאומים יוצאים למסע לשחזור עברה של אמם, שמתגלה כאישה אמיצה ומיוחדת שעשתה הכל כדי לשרוד מלחמה אימתנית בארץ כלשהי במזרח התיכון.

מן הביקורות: מבקרי ארה"ב התחרו זה בזה בסופרלטיבים שהרעיפו על הסרט, אותו כינו "מרשים", "אמיץ", "סוחף", "מטלטל" ועוד ועוד.

ציונים: רוטן טומייטוס - 82, מטקריטיק - 82

בימוי: דניס וילנו, שחקנים: לובנה אזאבל, רמי ג'ירארד, מקסים גודט, מליסה פולין (130 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully