וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום ו': בתים מבפנים, פרנדלי פיירז והופעה של מאור כהן

עינב שיף

20.5.2011 / 12:04

בסוף השבוע הזה תוכלו להציץ לאנשים הביתה, להתיידד עם להקת פרנדלי פיירז, ולהשתזף באור הכריזמה של מאור כהן בהופעה. המלצות וואלה! תרבות לסופ"ש

אלבום

מהפכת הדאנס-Pאנק הנפלאה שהציפה את אנגליה בתחילת העשור הקודם הולידה גל המשך של להקות מצוינות, ואחת הבולטות בהן היא Friendly Fires מאנגליה. אלבום הבכורה שלהם, הקרוי על שמם, העניק לעולם שירים מצוינים ובמיוחד את "Paris", מסוג הדברים המרגשים שקורים רק במוזיקה.

עתה, עם הרבה ציפיות על הכתפיים, הם חוזרים עם "Pala", אלבום שני מעולה שייקח אותם חזק לתוך עונת הפסטיבלים של הקיץ. באמצעות סאונד סקסי ודינמי שיצרה הלהקה יחד עם המפיק המוערך פול אפוורת', אפשר כבר להכין את הרגליים למסיבה הגדול שהאלבום מסדר למאזיניו.

פסטיבל

גם לכם בטח יצא לעבור בשדרה, להביט על בית מושקע במיוחד ולהסתקרן לראות איך נראה הבית גם מבפנים. בסוף השבוע הזה לא רק שלא תצטרכו לרסן את יצר המציצנות שלכם, אפילו יזמינו אתכם בשמחה פנימה להתרשם מהבתים היפים והמעניינים ביותר של העיר.

אחת לשנה משתתפת תל אביב בפרויקט הארכיטקטורה הבינלאומי "בתים מבפנים" שפותח למבקרים את הדלת לסיורים בעשרות בתים פרטיים ומתחמים ציבוריים וממשלתיים מיוחדים. אז אם רציתם לגלות איך החצי השני חי ומה נחבא מאחורי הדלת הסגורה - פשוט בואו לראות.

הופעה

הבמה מכפילה ואף משלשת את הכישרון של מאור כהן, שהוא לא קטן גם כך. כשהוא פוגש את הקהל החי, הדמות האינפנטילית והמקסימה של כהן הופכת לכריזמטית ונהדרת מתמיד, בזכות השילוב המעולה שלו בין רוקנרול עם דיסטורשן חורך, בדיחות שירותים וכריזמה של גדולי זמרי וגאס משנות ה-50, אותם כהן מעריץ.

באחרונה, פצח כהן בסדרת הופעות בשם "Saturday Night Rock", בה הוא מופיע במוצאי שבתות בבארבי בתל אביב בשעה מוקדמת יחסית (21:00) ומבצע שירים מכל הרפרטואר היפה שלו (זקני צפת, הזבובים, קריירת הסולו וישראלים/פעולה/סקס) כולל שירים חדשים ובעיקר נותן שואו אמיתי של אחד הרוקרים הכי טובים שיש לנו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully