וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי ריינהארט, מודחת "אמריקן איידול": "השופטים רצו שאתעצבן"

שני גורקביץ'

22.5.2011 / 6:52

היילי ריינהארט, שהודחה רגע לפני גמר "אמריקן איידול", מספרת על היחסים המורכבים עם השופטים ועל היחסים המוזרים עם קייסי אברמס. ראיון בלעדי

היילי ריינהארט אולי נשמעת שמחה בראיון שלאחר הדחתה מ"אמריקן איידול" רגע לפני הגמר, אבל כשריאן סיקרסט בישר לה שאמריקה העדיפה בגמר את סקוטי מק'קרירי ולורן אלאניה, היא נראתה המומה לחלוטין, ובצדק: ריינהארט היתה מעולה כמעט לכל אורך המשדר של חצי הגמר, עם קאבר מעולה ללד-זפלין, כולל רגע קרן פלס, והתעשתות מהירה ומקצועית מאוד, ביצוע לפליטווד מק וגרסה מבולבלת של "You Oughta Know" של אלאניס מוריסט.

"יש לך ממש שניות לחשוב על מה שאמרו לך הרגע", מספרת ריינהארט בשיחה עם וואלה! תרבות. "אז לקחתי שנייה לחשוב על זה, אמרתי 'אוקיי' ונחשו מה? אני צריכה לשיר שיר בעוד כחמש שניות. אז אמרתי לעצמי שעדיף ליהנות מזה ונראה לאמריקה למה היא השאירה אותי שם כל כך הרבה זמן. בואי תתני להם מופע טוב".

נראה היה כאילו השופטים היו יותר ביקורתיים לגבייך מאשר ללורן וסקוטי.

"זה יכול לפעול לשני הכיוונים. אני מאמינה שהכוונות שלהם לאורך כל התהליך הזה היו פשוט לדחוף אותי רחוק יותר, כי זה היה ברור שהם רצו להביא אותי למקום בו אוכל להיות בשיא היכולת שלי ולהבעיר אותי קצת מבפנים, כך שאצא עם משהו שממש ממש ממש לא ציפו לו. הגעתי לשלישיה האחרונה, כך שזה יצא די בסדר".

דיברת עם המשתתפים האחרים על ההרגשה שהשופטים קצת יותר קשוחים איתך מהשאר? מישהו אמר לך משהו בנושא?

ריינהארט צוחקת: "ברור שזה ניכר כשלורן וכולם באים אלי ואומרים שהם פשוט לא מבינים את זה. הדבר היחידי שאני יכולה להוציא מזה הוא שהם פשוט ממש רוצים לנסות וללחוץ לי על הכפתורים – ללחוץ עלי הכי רחוק שאני יכולה ללכת כדי שהם יוציאו ממני את מה שהם רצו לקבל ממני. רוב הזמן זו היתה אש שהם רצו להוציא ממני – שאתעצבן ואז אנסה להוציא את זה על הבמה. רנדי ג'קסון וכולם היו אומרים לי 'זה הכל מאהבה'. והבנתי את זה".

היילי ריינהארט. Lyle A. Waisman, GettyImages
"השופטים רצו להוציא ממני אש". ריינהארט/GettyImages, Lyle A. Waisman

ריינהארט לא סתם הגיעה לטריו האחרון של התוכנית: היא משכה תשומת על הבמה וגם מחוצה לה והפכה לנושא שיחה חביב מאד על מעריצי התוכנית בכל העולם – הן בשל קולה המיוחד והן בשל היחסים שהיו, או לא היו, עם קייסי אברמס, עוד מתמודד שנזכור אולי אפילו יותר מזוכה העונה הנוכחית. "אני לא זוכרת באיזה שבוע זה התחיל, אבל הפכנו לקרובים יותר וממש יכולנו לחלוק אחד עם השנייה דברים", מספרת ריינהארט על השמועות הרבות. "היה לנו קשר שונה מהשאר, אז היינו יושבים אחד ליד השנייה וכל הג'אז הזה. אז גם התחילו השמועות ואנחנו צחקנו על זה. כלומר, כמובן שיש לנו מערכת יחסים ממש ממש חזקה. אנחנו לא זוג, אבל כל השאר בינינו ממש נפלא".

את חושבת שהשמועות עזרו לכם או הזיקו לכם בתחרות? אולי זה הסיח את דעתכם?

"ממש לא הקשבנו לשמועות. זה מצחיק, כי נשאלנו כל כך הרבה לגבי זה, אבל בכל מקרה זה לא יפגע באף אחד. השתעשענו עם זה הרבה, שיחקנו את המשחק. זה היה כיף".

היו צופים שמתחו עליך ביקורת ואמרו שאת מתבודדת ולא ידידותית בתוכנית. את חושבת שלא ראינו אותך כמו שאת באמת, בבית?

"לגמרי. קל מאוד להיות מתוארת בצורה שונה בתוכנית, וזה הכל איך שהקלפים משחקים לך בסוף. אני בדרך כלל משתעשעת עם כל הצלמים, וכולנו מתפוצצים מצחוק יחד. אני אוהבת לבלות, אני בדרך כלל קשקשנית, וזה שונה לראות מה יוצא מזה בתוכנית. זה לא כאילו יש לנו זמן לאחד על אחד בו אפשר לדבר ולהראות לכולם מי את ולתת להם קצת מהאישיות שיש לך בפנים. אז זה ממש קשה להוציא את כל זה בחלון הזמן הקטן שיש לנו, אבל עכשיו הגיע הזמן שבאמת אצא החוצה".

לו ניתנה לך האפשרות, מה היית עושה אחרת?

"אני לא חיה בחרטות, באמת. אני כן קפדנית – בכל זאת, בת מזל בתולה – אבל פרט לכך, אני לא מתחרטת על כלום כי כל צעד לאורך הדרך הזו הביא אותי למקום שבו אני היום. כל השירים השונים הללו, והז'אנרים שזכיתי להשוויץ בהם בשלבים המוקדים והכל, לא הייתי מחליפה את זה לעולם. זכיתי להראות גיוון ואני גאה לעשות זאת".

מי את צופה שינצח בעונה הזו של "אמריקן איידול"?

"אה! את יודעת שאסור לי לעשות את זה! זה ממש צמוד, וזה צמוד אפילו יותר כי שניהם במסלול קרוב כלך כך יחד, בכל הקשור לקאנטרי. המשחק לגמרי פתוח".

קייסי אברמס עם היילי ריינהרט. imdb
יחסים? על מה אתם מדברים? קריצה-קריצה. קייסי אברהמס עם ריינהארט/imdb

יכול להיות שריינהארט טועה כשהיא לא עושה משהו יותר רציני עם דובי קייסי, אבל בכל הנוגע לזהות המנצח היא מבינה את מה שמבינים כולם - אמריקה היא אומת הקאנטרי, או לפחות זה מה שבנות העשרה שצופות בתוכנית רוצות לשמוע ולראות. כך או כך, נראה שבשבוע הבא ייבחר אליל או אלילה אמריקאית ומי יודע, הם אולי אפילו יסיימו את התיכון יום אחד. וואלה! תרבות מחכה לדעת מי יזכור אותם בעוד שנה.

"אמריקן איידול" משודרת ב-yes Drama בימי רביעי וחמישי בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully