וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: אופרה ווינפרי פורשת, מי יהיה הבוס ב"המשרד" ועוד

23.5.2011 / 15:00

אופרה ווינפרי סוגרת את הבסטה עם כל החברים הכוכבים שלה, ב"המשרד" מתמזמזים עם מציאת כוכב חדש לסדרה, ובאפי חוזרת כפול שתיים

אופרה אחרת

אופרה ווינפרי, מדונה, ביונסה. רויטרס
עם קצת עזרה מחברים. אופרה ווינפרי, מדונה וביונסה/רויטרס

תקראו לזה "תום עידן" או תגידו "ברוך שפטרנו" - איך שלא תתייחסו לזה, השבוע הזה יירשם בספרי ההיסטוריה של הטלוויזיה: אופרה ווינפרי, מלכת תוכניות האירוח, האישה הכי משפיעה בארצות הברית ומי שהאמריקאים סוגדים לה ברמה כמעט אלוהית, הקליטה את שתי המהדורות האחרונות של תוכנית האירוח שלה, תוכנית אותה היא הפכה לאימפריה של ממש ב-25 השנים האחרונות.

איך היא עשתה את זה? נראה שהסיפור של אופרה תואם כמו כפפה ליד לנרטיב החלום האמריקאי הקלאסי – ילדה ממעמד סוציו-אקונומי נמוך שחולמת על האורות הנוצצים של הוליווד כשלרעתה עומדים צבע עורה, היותה אישה וכמות הכסף הזעומה שיש להוריה בבנק. תוסיפו לזה התעללות מינית בילדות ויש לכם מתכון מנצח לסינדרלה מודרנית.

לפני מספר חודשים השיקה ווינפרי את ערוץ OWN שסימל צעד נוסף בעצמאותה של האישה הכי חזקה באמריקה. העצמאות הזו פירושה מצד ווינפרי פרידה מהתוכנית שהיתה לה לבית במשך כרבע מאה. שתי התוכניות האחרונות כללו את מיטב החברים שלה מהוליווד שבאו לעשות כבוד, וכפי שזה נראה בסרטונים מקדימים שהופצו ברשת, עיניים יבשות לא היו שם. מי שכן היה אלו הם טום הנקס, טום קרוז, ג'ניפר אניסטון, מדונה ועוד כוכבים מרשימת החיוג המקוצר של הגברת.

ב-25 במאי תשודר התוכנית האחרונה ואחריה יחזרו עקרות הבית של ארצות הברית לחפש להן מועדוני ספר אחרים וחלופה הולמת לדמות אימהית. לא ד"ר פיל, קייטי קוריק או אפילו אלן דג'נרס, אף אחד לא יוכל באמת לתפוס את מקומה של האישה ששמה הפך בלתי נפרד מהביטוי "רגע טלוויזיוני מרגש". זה נגמר חברים, הגברת השמנה שרה.

המדובר

שרה מישל גלר. Andy Kropa, GettyImages
שתיים הן ולא יודעות. שרה מישל גלר/GettyImages, Andy Kropa

שרה מישל גלר, באפי בשבילכם, אחראית על הקאמבק שיעשה לנו את עונת הסתיו. הסדרה החדשה בכיכובה של ציידת הערפדים לשעבר, "Ringer" כבר שובצה בעונת השלכת הקרובה ברשת CW. בסדרה משחקת גלר את ברידג'ט – בחורה מתוסבכת שמנסה להימלט מאנשי המאפיה שרודפים אחריה וכניסיון לעשות זאת מאמצת את זהותה של אחותה התאומה שנעלמה לפני שנים. כל זאת רק כדי לגלות שהאחות, סיובן, חיה חיים מוזרים עוד יותר ויש לה מספיק בעיות משל עצמה. גלר תגלם במקביל את שתי התאומות וכפי שהבטיחה בראיון לאחד מאתרי הבידור האמריקאים: "לא יהיו כל מיני שטויות של מסך מפוצל. זה ייראה טוב". על זה נאמר: פעמיים כי טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המיותר (זהירות ספוילר!)

וורן באפט בפרק סיום העונה של "המשרד". imdb
תמצאו כבר בוס חדש! מתוך "המשרד"/imdb

עובדי "המשרד" החתימו השבוע את הכרטיס בפעם האחרונה לעונה. בפרק הסיום המדובר ניסו העובדים למלא את החלל שהשאיר מאחוריו מייקל סקוט (ושמילא זמנית וויל פארל) ולמצוא מנהל חדש לסניף של דנדר מיפלין בעיירה סקרנטון. לשם כך, הקימה המנהלת הבכירה ג'ו (קאת'י בייטס הנפלאה) ועדת איתור מתוך המשרד שמטרתה למצוא את המנהל הבא.

כל זה, כמובן, הוא הזדמנות תסריטאית מצוינת להביא אורחים מגניבים להתראיין לתפקיד ולהעצים את המתח של התעלומה שמלווה אותנו מאז שגילינו על פרישתו של סטיב קארל: מי ייכנס לנעליו המגושמות ויישב על כיסא הבוס? ואכן, היה נחמד לפנטז על "המשרד" כאשר הכוכב הראשי הוא ג'ים קארי, ג'יימס ספיידר, ריקי ג'רוויס או אפילו וורן באפט - כולם הגיעו להופעות אורח במטרה לזכות בג'וב הנכסף.

אבל רגע הקתרזיס המיוחל מעולם לא הגיע. סוף הפרק השאיר אותנו באותו מקום בו התחלנו את העונה: עם הידיעה שקארל לא ישוב לעונה נוספת ובלי לדעת מי יחליף אותו. אפילו יוצר הסדרה המקורית ריקי ג'רוויס הביע את מורת רוחו מהפרק בפוסט שפרסם בבלוג שלו. אכן, מיותר.

הביזאר

צוות הסדרה "ימי חיינו". GettyImages
פה לא תמצאו דמויות עם זנבנב קטן. הקאסט של "ימי חיינו"/GettyImages

כאילו שאופרות סבון לא נראות גם ככה כמו פרודיות על עצמן, עם כל גירושי השדים, אסונות הטבע והרומנים ההזויים, נראה שיש מי שרוצה לקחת את הסבון ולעשות ממנו ממש אמבטיית קצף: "The Heart, She Holler" היא סדרה חדשה שתעלה בסתיו ברשת "Adult Swim". מדובר בסאטירה על כל אופרות הסבון שחלפו בחיינו בעשרות השנים האחרונות. הסדרה מתרחשת בעיר קטנה שמרוב שתושביה התרבו אחד עם השני (כיאה לאופרות סבון בהן הנכדה של הסבא היא גם האחות של הסבתא ואמה של הדודה), הם יצאו, איך נאמר, חריגים. לא בטוח שנראה פה בהכרח הרבה נשים יפות ובצע כסף, אולי יותר הרמפרודיטים עם זנב שההורים שלהם בני דודים. יאייקס.

ליהוק שיחוק

לינדזי סלואן. Jemal Countess, GettyImages
לא עוד אלמונימית. לינדזי סלואן תשתתף ב"העשב של השכן"/GettyImages, Jemal Countess

לינדזי סלואן שייכת לקבוצת השחקנים שאנחנו רואים בהמון תפקידים קטנים ומעולם לא הצלחנו לשנן את השם שלהם. בוגרת "סברינה המכשפה הצעירה" ומי שהבליחה בהופעות אורח רבות בסדרות מוערכות כמו "הבית הלבן", "הפמליה" ו"איך פגשתי את אימא", קיבלה השבוע תפקיד חביב בסדרה "העשב של השכן" שמתכוננת לעליית עונתה השביעית. סלואן תשחק למשך שישה פרקים לפחות את מקסין, אמנית ניו יורקית ומי שתהיה מושא אהבתו של אנדי בוטווין (ג'סטין קירק). נחזיק לה אצבעות שאחרי הופעת האורח, לפחות הסטלנים יזכרו את שמה.

לינק לעת צרה

הלינק הבא הוא למכורי סימפסונס אמיתיים שנושמים ומסניפים צהוב: לקראת תום העונה ה-22 של הסדרה המצוירת, החליטו היוצרים לשתף את קהילת המעריצים הרחבה בהתפתחות העלילה ולהכריע בדבר גורלם של בני הזוג נד פלנדרס ועדנה קראבאפל. המעריצים מתבקשים להצביע בעד או נגד הזוג הלוהט, ולחכות לתוצאות בעונה הבאה. הלוואי וכך היה אפשר לפתור את הפיאסקו של בר וליאו?

מי אמר למי?

Alex: Mahatma Gandhi went on a hunger strike to stand up for what he believed in

Haley: That's because no one would eat with him in he cafeteria



(היילי מ"משפחה מודרנית" משכתבת את ההיסטוריה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully