וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקטלו את המחזמר: בונו ודה אדג' יופיעו עם צוות "ספיידרמן"

שני גורקביץ'

24.5.2011 / 9:57

השניים, שהלחינו את השירים למחזמר היקר בתולדות ברודווי, יופיעו מחר בגמר "אמריקן איידול". בונו: "מסכימים עם הביקורות"

בונו ודה אדג' מ-U2 יופיעו בגמר "אמריקן איידול" שייערך מחר (רביעי) לצד שחקני המחזמר "Spiderman: Turn Off the Dark", שאת הפסקול שלו הלחינו. ההודעה על ההופעה בתוכנית עם שירי המחזמר מגיעה ימים ספורים לאחר שהשניים אמרו בראיון כי הם מסכימים עם הביקורות שקטלו את המחזמר.

"אולי היה קצת קשה לאנשים אחרים פה לקבל את זה, אבל אנחנו מסכימים עם הניו יורק טיימס", אמר בונו. מבקר התיאטרון של הטיימס מניו יורק כתב כי המחזמר "יכול להיות מדורג בין מחזות הזמר הגרועים ביותר שנעשו אי-פעם". בונו ציין כי במהלך ההפקה הוא ודה אדג' אמרו דברים דומים לאלו שהופיעו מאוחר יותר בביקורות על המחזמר. "בגרסה האחרונה של 'Turn Off the Dark' היה הרבה קסם ודברים מסתוריים", הוא הוסיף. "למעשה זה היה יפיפה בהרבה מובנים, אבל זה פשוט לא התגבש".

על פי הדיווחים, ההפקה, שנתקלה בקשיים מיומה הראשון, עלתה עד עתה כ-70 מיליון דולרים. לאחר שמספר שחקנים בולטים ופעלולנים נפצעו או פשוט עזבו, דחיות חוזרות ונשנות של מועד הפתיחה הרשמי וכמובן ביקורות קטלניות, הגיע במרץ הפיתול האחרון בעלילה כאשר הבמאית ג'ולי טימור פרשה מהפרויקט. "ג'ולי היא אמנית מופלאה, באמת בחורה מאוד מחוננת", אמר בונו, שהביע צער על לכתה מהפרויקט.

המחזמר השבית את פעילותו למשך שלושה שבועות, כדי לאפשר לבמאי החדש פיל מקינלי, לערוך בו שיפורים ואפילו בונו ודה אדג' תרמו שיר חדש. "הפעם יש לך קו עלילה ממש ברור", אמר סולן U2 והוסיף "ויש הרבה דברים מאוד ברורים שתוקנו". תאריך הבכורה החדש נקבע ל-14 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully