וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספוילר! מי זכה ב"אמריקן איידול"?

26.5.2011 / 7:06

זהו - העונה העשירית של תוכנית הכישרונות הגיעה לסיומה ויש אליל חדש בארצות הברית. כנסו אם אתם רוצים לדעת אם זה סקוטי מקרירי או לורן אלאינה

העונה העשירית של "אמריקן איידול" הגיעה אמש (חמישי) לסיומה עם – זהירות, הזדמנות אחרונה, ספוילר! – הכתרתו של סקוטי מקרירי כזוכה הגדול. מקרירי, בן 17 מגארנר, צפון קרוליינה, גבר על לורן אלאינה, בת 16 מרוזוול, ג'ורג'יה, במאבק שהיה כולו על טהרת הדרום הלבן של ארצות הברית.

מספר שיא של 122.4 מיליון הצבעות הגיע למחשבי "איידול" והכריעו כי מקרירי יהיה הגבר הרביעי ברציפות שזוכה בתוכנית הכישרונות המצליחה. עם היוודע דבר זכייתו, פרץ מקרירי בחיוך שהפך לתו ההיכר שלו - מאוזן לאוזן – ואז נכבש בזרועותיה של סגניתו. "עברה שנה מאז שלורן ואני הגענו למבחנים", הוא אמר בהתרגשות. "היינו ביחד מאז היום הראשון ואנחנו נמשיך להיות ביחד. בחלומות המטורפים ביותר שלי לא דמיינתי שזה יקרה. אני קודם כל חייב להודות לאלוהים, הוא הביא אותי לפה".

כיאה לשני מתחרים מהדרום, קאנטרי היה במרכז התוכנית, כשמקרירי שר ביחד עם טים מקגרו את "Live Like You Were Dying" ואילו אלאינה חברה לקארי אנדרווד אלילתה ל-"Before He Cheats". עוד הייליייטס: ששת גברברי הנבחרת הצטרפו לטום ג'ונס בשירו "Delillah", בעוד שבע הבנות זכו בביונסה ובשירה "Crazy in Love". בנוסף, הזוכה במקום השלישי, היילי ריינהארט, נתנה נאמבר עם טוני בנט, וקייסי חבר לג'ק בלאק לדואט שכולו נשמה.

פרק הגמר של אמריקן איידול ישודר הערב, בשעה 22:00 בערוץ yes Drama HD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully