וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום ו': המלצות תרבות לסוף שבוע

27.5.2011 / 12:00

סוף השבוע המהביל ממש מזמין לכמה יצירות רותחות לא פחות - החדש של ארקטיק מאנקיז, "בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק" ו"מעוף הברבורים" של סמי מיכאל. וואלה! תרבות ממליצה

סרט

בשנים האחרונות נדמה שלכל סרט שהיתה איזושהי הצלחה קופתית והדהוד בקרב הקהל שבע הריגושים ממהרים לייצר המשך ואפילו כמה המשכונים. בדרך כלל, כפי שכבר ראינו בכמה מקרים – ביניהם "שודדי הקריביים" למשל – מדובר בהמשכונים מיותרים שרק מביכים את המקור.

ב"בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק" מצליח סרט ההמשך להמשיך ולספק את הסחורה שאהבנו כבר ב"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס". נכון, זהו אינו המשכון מושלם, ובהחלט לא חמק מעינינו שהיוצרים מיהרו להוציא סרט המשך כדי לדפוק קופה, אבל בערב קיץ חם זה בדיוק הבילוי המושלם.

ספר

בגיל 85 מוציא סמי מיכאל את הרומן הכי רומנטי שלו עד היום, אבל אל תטעו – לא מדובר בספר טיסה מתקתק אלא באהבה בוגרת וסבוכה, שיודעת פשרות, קשיים ואכזבות מרות. "מעוף הברבורים" מגולל את סיפורה של משפחת אלכביר: האחים וויליאם ושרגא, שלא היו יכולים להיות שונים יותר זה מזה, מבינים ברבות השנים שהסימביוטיות שליוותה אותם מנערות סופה לעצב גם את חיי הנישואים שלהם ולהשפיע גם על הדור הבא של משפחתם.

מבלי לגלות פרטים רבים מדי בעלילה, נמליץ – פנו לכם סוף שבוע קיצי ושקעו אל תוך העלילה המותחת שסמי מיכאל רקח בעברית היפה והמבהיקה שלו. לא תצטערו.

אלבום

אלכס טרנר כל כך צעיר וכבר הספיק להוכיח בארבעה אלבומים שונים (שלושה מהם עם הארקטיק מאנקיז) שהוא מוכשר עד שיגעון. ממש עכשיו חזרו הארקטיקים עם אלבום רביעי ומצוין שמוכיח שגם בלי החיבוק החם והדביק של הקונצנזוס, הם עדיין עושים יופי של מוזיקה ואפילו יש בה משהו מפוכח, מעודכן ומחודד יותר.

האלבום "Suck It and See" מוכיח לכל מי שחשב שההייפ של ארקטיק מאנקיז יחלוף בלי להשאיר רושם על עולם המוזיקה שהם לא מתכוונים ללכת לשום מקום. אם אתם מהחובבים המוקדמים של הלהקה, אל תחשבו להפסיק. ואם עוד לא התוודעתם אליה – זה בדיוק הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully