וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי מקרירי, הזוכה הטרי של "אמריקן איידול": "חשבתי שלורן לוקחת"

שני גורקביץ'

27.5.2011 / 9:30

רגע אחרי שזכה ב"אמריקן איידול", סקוטי מקרירי מספר על הגמר, על התוכניות לעתיד ועל היחסים עם סגניתו לורן אליינה. ראיון בלעדי

"אני חייב לומר שזה די מופרע, קיבלתי הרבה יותר ממה שביקשתי כשנכנסתי לזה", אומר הזוכה הטרי של העונה העשירית של "אמריקן איידול", סקוטי מקרירי, בשיחה עם וואלה! תרבות. הוא נשמע נרגש, אבל בעיקר מאושר כשהוא מספר על ההתמודדות עם כל תשומת הלב שהוא מקבל עכשיו. "בחיים לא הייתי מצפה לזה", הוא אומר. "אבל אני מתמודד עם זה טוב, זה מה שרציתי ואלו חיי החדשים וזאת היתה נסיעה משוגעת עד עכשיו".

היית פייבוריט לאורך כל העונה. האם במהלך החודשים היו לך ספקות? חשבת שאולי תודח בגמר?

"בטח, כשאני מול לורן אליינה. היא משהו אחר. היא שרה כמו ציפור והיא פשוט נערה מדהימה. אני יודע שאנשים אמרו שאני מהמובילים, אבל זה מעולם לא חלף במוחי כי כולם פה מהטופ 13 כל כך מוכשרים וזה היה מסע מופלא. לפני התוכנית לא הייתי נותן לעצמי צ'אנס כמוזיקאי ועכשיו יש לי ביטחון. כלומר תמיד היה לי ביטחון בעצמי אבל התוכנית הזו – זה משהו אחר".

האם היית לך תוכנית פעולה לגבי התחרות? כי תמיד נראה שעשית מה שנוח וקל לך וקייסי למשל התנסה והתפרע.

"לכל אחד היתה את הנישה שלו. לקייסי היתה את המוזיקה היותר ג'אזית-רוקרית-נוהמת שלו, ג'ייקוב שר גוספל, ג'יימס שר את הרוק שלו ואני שרתי את הקאנטרי שלי. עשינו שירים שונים, אבל לכולנו היה את הז'אנר שדבקנו בו. מוזיקת קאנטרי זה אני. עם זה גדלתי, זה מה שאני עושה, אז לא היו לי כוונות לשנות. אמרתי לעצמי: 'אם הגעת עם זה עד לה, למה לשנות?'. זה מה שאני אוהב לעשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפני התוכנית לא הייתי נותן לעצמי צ'אנס כמוזיקאי". רגע הזכייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שלורן נתנה לך את הנשיקה הגדולה הזו אחרי הזכייה שלך, היא אמרה שיתכן שאתה החבר שלה. יש משהו ביניכם?

"לא. שואלים אותנו על זה הרבה היום. אני והיא, זה יותר קטע של אח ואחות. היא אמרה לי לפני התוכנית שהיא תעשה את זה, אז זה סוג של בדיחה. היא מצחיקנית כזו. אבל, כן, היא נהדרת, ואנחנו חברים קרובים מהיום הראשון של שבוע הוליווד והיינו חברים לספסל הלימודים לאורך כל התחרות. אז, כן, היא נהדרת, אבל זו יותר חברות של אח ואחות בינינו".

לאורך העונה ריאן סיקרסט קרא לך "Scotty the Body", ואז כולם המשיכו בעקבותיו. מאיפה זה מגיע?

"ריאן אמר לי בהתחלה שהכינוי הוא סוג של מסורת שהוא עושה עם כל ה'סקוטים' שהופיעו בתוכנית. זה היה יותר כמו בדיחה. בכל מקרה, אכלתי יותר מדי עוגיות בתוכנית, אז אני כבר לא חטוב כמו שהייתי בימים ששיחקתי בייסבול".

לורן אליינה בגמר "אמריקן איידול 10". imdb
"אני והיא, זה יותר קטע של אח ואחות". אליינה בגמר/imdb

יחד עם זאת, מקרירי לא עצוב שהלכה לו הקריירה כמגיש בייסבול: "אני לא חושב שהייתי מתקדם מעבר לתיכון", הוא אומר. ועדיין, הביקור שערך לפני שבועיים בבית, בגארנר שבצפון קרוליינה, ריגש אותו מאוד וזה היה ניכר בצילומים.

"נסענו לבית הספר והבטתי מהחלון וראיתי את כל הפרצופים המוכרים שהתגעגעתי אליהם כל כך הרבה זמן. ואז פתחתי את החלון ומישהו אמר 'התגעגעתי אליך, אני אוהב אותך, אחי' וזה פשוט היכה בי והתפרקתי. אני כמעט בוכה כשאני חושב על זה. התגעגעתי אליו כל כך. זה רגע נהדר, כי הם החברים שלי, הם היו החברים שלי עוד לפני התוכנית והתגעגעתי אליהם".

עכשיו אחרי הביקור הקצר בבית, כמה חברים חדשים מהתיכון יש לך?

"הם כולם היו חברים שלי קודם. אנחנו כולנו משפחה אחת גדולה בתיכון גארנר. אמנם זכיתי לדבר עם הרבה אנשים שלא דיברתי איתם קודם, אתם יודעים איך זה. אבל זה היה כיף מאוד לחזור לשם. כולנו היינו משפחה קרובה מאוד גם לפני שעזבתי את בית הספר ונסעתי להוליווד".

סקוטי מקרירי בגמר "אמריקן איידול 10". imdb
"מוזיקת קאנטרי זה אני". מקרירי בגמר/imdb

במהלך השיחה מבשרים למקרירי כי הסינגל "I Love You This Big", השיר האחרון ששר בגמר, זינק לראש מצעד המכירות באיי-טיונז. מקרירי נשמע כמו ילד המום. "זה מדהים, זה מטורף. אני מת על השיר הזה. השיר הזה הוא שיר נהדר להתחיל איתו. כלומר, כשהם הציעו לי אותו התאהבתי בו וכששרתי אותו בגמר זו היתה הופעה קצת חנוקה, אבל זכיתי לחבק את משפחתי, וזה פשוט מדהים שזה במקום הראשון".

אז איזה אלבום תרצה לעשות? עם מי תרצה לעבוד?

"אני ממש מחכה להתחיל להשמיע את המוזיקה שלי בחוץ. הקלטתי שני שירים עם גארת' (ברוקס - ש.ג.) בסוף השבוע, כי לא היינו בטוחים מה נבצע בתוכנית. עשינו את 'I Love You This Big' בגמר אבל אני גם מאוד מתרגש לגבי השיר השני. בנוגע לאלבום, אני חושב שזה יהיה אלבום טוב: יש לי שירים טובים וזה כל העניין אחרי התוכנית – להשיג שירים טובים. כי המעריצים הביאו אותי לאן שאני עכשיו, אז אני רוצה לתת להם את המוזיקה שהם רוצים ובשביל זה צריך שירים טובים. אני מקווה שלורן אליינה ואני נעשה דואט מתישהו. אני לא בטוח אם לאלבום הראשון, אבל אני מקווה שבקרוב".

ומה מה חשבת כשהיית בגמר?

"חשבתי שלורן לקחה את זה כשהיא שרה את השיר האחרון. זה פשוט אחד מהשירים הכי יפים ששמעתי מעולם, ואני הייתי יותר מנרגש בערב. זה הסתדר לטובתי, אבל לורן – היא מתוקה. היא תמכה בי ואני תמכתי בה לאורך כל התהליך הזה. אנחנו באמת חברים קרובים, ואתה יודע, שנינו יצאנו מנצחים".

קייסי אברמס וג'ק בלאק בגמר "אמריקן איידול 10". imdb
בקרוב בג'אז בים האדום. קייסי אברמס וג'ק בלאק בגמר/imdb

מקרירי באמת יצא מנצח, עם מכירות מטורפות מיד אחרי הגמר, ההימורים בהוליווד אומרים שאולי הוא ייקח את הבייבי פייס שלו רחוק יותר מקלי קלארקסון וקארי אנדרווד. כך או כך, העונה הזו סיפקה יחסית מעט דרמות והיתה דלה בביטויים מטונפים מצד השופטים, אך היא כן השכילה לנפק מה שתוכנית כישרונות אמיתית אמורה לעשות – להביא לנו אמנים חדשים וטובים. אין ספק שחלק גדול מחברי העונה הזו הם לא ווירדוז ולא כוכבי פופ אבל מוזיקאים שיישארו איתנו עוד הרבה זמן. וואלה! תרבות כבר מפנטזת על כרטיסים למופע של קייסי אדאמס בפסטיבל הג'אז בים האדום.

"אמריקן איידול 10" שודרה ב-yes Drama

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully