וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי ואורנג' יוציאו לאור כתבי יד של חובבים

שני גורקביץ'

29.5.2011 / 14:00

שתי החברות משיקות מיזם חדש באמצעותו ייערכו ויופצו כתבי יד תמורת תשלום של 11,000 ש"ח. "כל אדם שישי בישראל כותב למגירה"

רשת הספרים סטימצקי וחברת הסלולר אורנג' הציגו הבוקר (ראשון) את "החממה הספרותית" - מיזם חדש שיאפשר פרסום ורכישה של כתבי יד בפורמט דיגיטלי. מדובר בפרויקט שמכוון לסופרים חובבים ולסופרים שמחזיקים בבעלות על כתבי היד שלהם. המיזם ייצא לדרך במהלך החודש הבא, וחנות הספרים המקוונת תושק עד ספטמבר.

"כל אדם שישי במדינת ישראל כותב למגירה, אמרה הבוקר מנכ"ל סטימצקי איריס בראל. "זו כמות מטורפת של אנשים. אנחנו מאמינים שישנם הרבה כתבי יד ראויים שנמצאים במגירות השונות של האנשים, ולכן החממה הספרותית הולכת להיות מאוד גדולה".

במסגרת המיזם, יוכל כל מחבר לרכוש במחיר של 11,000 שקלים חבילה הכוללת מפגש עם אנשי ההוצאה, בחינה של כתב היד על ידי לקטורים שיוודאו כי אינו פוגעני, עריכה לשונית, עימוד ועיצוב כריכה. לאחר מכן הספר יוצג ויימכר באתר סטימצקי ובחנויות של אורנג', כאשר כל לקוחות החברות הסלולריות יוכלו לרכוש אותו ולקרוא בכל מכשיר סלולרי. נכון לעכשיו המיזם יעבוד בעברית ובאנגלית ובהמשך יגלוש גם לשפות נוספות.

בנוסף, כל מחבר שיבחר להוציא את יצירתו במסגרת החממה ספרותית יקבל מספר עותקים מודפסים של הספר, כאשר ניתנת לו האפשרות להשתמש בעיצוב ולהדפיס כמה עותקים שירצה. העותקים המודפסים יוצגו ב-140 חנויות סטימצקי במסגרת מדף "החממה הספרותית".

כל ספר דיגיטלי יימכר במחיר של 12.90 שקלים, כאשר המהדורות המודפסות יתומחרו ביחס לכמות העמודים של הספר. במסגרת המיזם הזכויות הבלעדיות על כתב העת יישמרו לסטימצקי ולאורנג' למשך שנה אחת, כאשר לאחר מכן יהיה הסופר חופשי לקחת את כתב היד ולעשות בו כרצונו. "אנחנו לא הולכים להתערב בחומר המוצר, רק נדאג שהאיכות תהיה טובה. ניתן לקהל להחליט אם זה כותר טוב או רע – אנחנו נדפיס את הכל", איריס בראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully