וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת הכרטיסים למופע של פול סיימון תחל הערב

שני גורקביץ'

30.5.2011 / 11:25

מחירי הכרטיסים להופעה שתיערך ב-21 ביולי נע בין 250 לאלף שקלים, אולם בשל אופן הצבת הבמה נראה כי מספרם מצומצם

מכירת הכרטיסים להופעה של פול סיימון באצטדיון רמת גן תחל הערב (שני) בשעה 19:00 באתר של חברת הכרטיסים לאן. ממחר תתאפשר רכישת כרטיסים גם במשרד הכרטיסים עצמו ובאמצעות הטלפון. המופע כולו ייערך בישיבה.

בשבוע שעבר פורסמה ההודעה הרשמית על הגעתו של סיימון להופעה ב-21 ביולי ברמת גן. כעת נודע כי בניגוד למופעים אחרים, עבור ההופעה של סיימון תוצב הבמה לרוחבו של האצטדיון מול היציע המערבי. עיצוב הבמה מאפשר, לפיכך, מכירה של פחות כרטיסים מהופעות אחרות באצטדיון. בדומה להופעה של בוב דילן, גם כאן נע טווח המחירים בין 250 שקלים לאלף שקלים. עם זאת נראה כי מספר הכרטיסים המוזלים מצומצם מאוד.

סיימון מגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו עם אלבומו החדש "So Beautiful or So What". עד היום הוא הוציא 19 אלבומים, חמישה מהם כחלק מהצמד סיימון גרפונקל, עם שירים כגון "Bridge Over Troubled Water", "Cecilia", "The Boxer" ו- "The Sound of Silence" שהפכו ליצירות המיתולוגיות והחשובות של שנות השישים בארצות הברית. גם בקריירת הסולו שלו סיפק סיימון להיטים כגון " Graceland", "You Can Call Me Al"" ו-"50 Ways to Leave Your Lover"". להבאתו לישראל אחראי האמרגן מרסל אברהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully