וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Red Dog" יפתח את פסטיבל הקולנוע האוסטרלי השמיני

שני גורקביץ'

31.5.2011 / 12:55

15 סרטים עלילתיים, תיעודיים וקצרים מהיבשת התחתונה יוקרנו בפסטיבל שייערך בסוף יוני בסינמטקים ברחבי הארץ

פסטיבל הקולנוע האוסטרלי השמיני יערך ב-26 ביוני עד 9 ביולי בסינמטקים בתל אביב, ירושלים וחיפה. במסגרת הפסטיבל יוקרנו 15 סרטים עלילתיים, תיעודיים וקצרים. יפתח את הפסטיבל הסרט "כלב אדום" (Red Dog) של קריב סטנדרס שהוקרן בהקרנת בכורה בפסטיבל הסרטים האחרון בברלין. את הסרט, שטרם יצא לאקרנים באוסטרליה, יציג בארץ המפיק נלסון ווס.

"מגמת ההתחזקות של הקולנוע האוסטרלי נמשכת באוסטרליה ומחוצה לה", אומר המנהל האמנותי של הפסטיבל, קית' לורנס. "לפני פחות מעשור הגיעה תעשיית הקולנוע האוסטרלית לשפל בקופות הכרטיסים. אחת הסיבות להצלחה שנרשמה לאחרונה היא השינוי המשמעותי בחזון ובגישה של יוצרי הסרטים. הם התרחקו מדרמות משפחתיות אינטנסיביות ועברו לסרטי ז'אנר מושכי קהל עם פוטנציאל להצלחה בקופות. תוכנית פסטיבל הקולנוע האוסטרלי השנה משקפת שינוי זה".

מלבד "כלב אדום" יוקרנו הסרטים העלילתיים: " גריף הבלתי נראה" ("Griff The Invisible") של לאון פורד, "מתחת לגבעה 60" (Beneath Hill 60) של ג'רמי סימס, " ג'וסי" ( "Jucy") של לואיז אלסטון, "הצלה" ("Saved") של טוני איירס, "הנאהבים" ("The Loved Ones") של שון ביירן," לו" ("Lou") של בלינדה צ'ייקו. השנה, ילוו הסרטים העלילתיים לראשונה בכתוביות בעברית. את הפסטיבל עורכת העמותה לחילופי תרבות אוסטרליה ישראל, בשיתוף עם שגרירות אוסטרליה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully