וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו שחקן תיאטרון גשר קלים קמנקו

שני גורקביץ'

31.5.2011 / 13:36

קמנקו, ששיחק במרבית הצגות התיאטרון והופיע בסדרות "הבורגנים" ו"מעורב ירושלמי", נפטר ממחלת הסרטן והוא בן 48

שחקן תיאטרון גשר קלים קמנקו נפטר הבוקר (שלישי) בביתו שבחולון לאחר מאבק במחלת הסרטן. קמנקו היה בן 48 במותו, והותיר אחריו את אשתו לילאן רות, שחקנית תיאטרון גשר אף היא, ושני בנים. טקס פרידה יערך מחר ב-12:00 בתיאטרון גשר ולאחריו יובא קמנקו למנוחות ב-14:00 בבית העלמין ירקון.

קמנקו, יליד רוסיה ובוגר בית הספר לדרמה בקייב, עלה לישראל ב-1992 ושנה לאחר מכן הצטרף לתיאטרון גשר. הוא השתתף ברוב הצגות התיאטרון, ביניהן "טרטיף", "בשפל", "כפר", "אדם בן כלב", "אוכלים", "השטן במוסקבה", "שונאים. סיפור אהבה" ועוד. בנוסף השתתף בסדרות הטלוויזיה "חלומות מתוקים", "מעורב ירושלמי", "הבורגנים", "ילדי SSSR" ו-"take away".

בעקבות הידיעה על מותו אמרה מנכ"לית תיאטרון גשר, לנה קריינדלין: "קלים קמנקו גדל בתיאטרון גשר. הוא הגיע בתור עובד במה שרק רוצה להיות שחקן וגדל בתוך התיאטרון לאחד השחקנים המובילים בגשר שלא היתה הצגה שהוא לא השתתף בה. זמר, רקדן, איש הומור שתמיד גם ידע לצחוק על עצמו. הוא כתב שירים מצחיקים ומבדרים על כל אנשי התיאטרון. קלים היה פשוט הנשמה של התיאטרון. איש שכולם אהבו אותו. איש הכי צנוע שהכרתי. עוד לא עיכלנו את הכאב. זה ייקח זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully