וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא בראש המצעד האמריקאי

1.6.2011 / 10:57

אלבומה החדש של הזמרת, "Born This Way", מכר מעל מיליון עותקים בשבוע הראשון לצאתו - בעיקר בזכות המבצעים של אמזון

עכשיו זה רשמי - גם בארצות הברית ליידי גאגא מספר 1. אלבומה החדש של הזמרת, "Born This Way" כבש את פסגת טבלת הבילבורד לאחר שמכר כבר בשבוע הראשון לצאתו 1,108,000 עותקים. בתחילת השבוע, הדיח האלבום את "21" של אדל מראש המצעד הבריטי לאחר שזה שהה בפסגה במשך 16 שבועות מתוך 21 האחרונים.

אלבומה של גאגא הוא בסך הכל האלבום ה-17 שמוכר מיליון עותקים בשבוע מאז החלה חברת נילסן לעקוב אחר נתוני מכירות האלבומים בארצות הברית ב-1991. "Born This Way" הוא גם האלבום הראשון של גאגא שמגיע למקום הראשון, אחרי שאלבום הבכורה שלה, "The Fame", הגיע רק למקום השני. ואילו גאגא מצדה היא האישה החמישית בהיסטוריה שמצליחה לחצות את קו מיליון העותקים בשבוע.

מה שללא ספק נתן לגאגא את זריקת המרץ הדרושה כדי להעפיל לראש המצעד עם מכירות של מיליון עותקים היו שני המבצעים השנויים במחלוקת שערך אתר הקניות אמזון עבור האלבום. ביום שני, 23 במאי, הציע האתר לגולשיו לרכוש את "Born This Way" ב-99 סנט בלבד, וכך עשה גם ביום חמישי שלאחר מכן. הצעד אמנם גרר שאלות באשר ללגיטימיות שלו מבחינת אמינות המצעד, שכן הוא הקפיץ את מכירות האלבום ביותר מחצי מיליון עותקים. מאידך, בעקבותיו הפך "Born This Way" לאלבום הדיגיטלי עם השבוע הראשון הטוב ביותר מאז החל ניטור המכירות, שכן 662 אלף מבין העותקים שנמכרו היו דיגיטליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully