וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונד רדהד וקאקי קינג מגיעים לישראל

1.6.2011 / 15:30

הלהקה והזמרת מצטרפים לליינאפ של פסטיבל פיק.ניק, ויחממו את ג'יינז אדיקשן ואת מובי שניים מערבי הפסטיבל

פסטיבל פיק.ניק הולך ומתרחב: היום (רביעי) נודע כי בלונד רדהד וקאקי קינג מצטרפים לפסטיבל שמפיק שוקי וייס בקיץ הקרוב, וכך גם צמד ההיפ הופ הישראלי כהן@מושון. קאקי קינג וכהן@מושון יצטרפו לערב הראשון של הפסטיבל, שייערך ב-12 ביולי בגני התערוכה בתל אביב ובו יופיעו גם מובי וקרודר ודורפמייסטר. בלונד רדהד, לעומת זאת, יגיעו לערב השלישי של הפסטיבל, שיתקיים ב-1 בספטמבר, ויחממו את ג'יינז אדיקשן. המופע הראשי בערב השני של הפסטיבל, ב-30 ביולי, הוא של דוראן דוראן.

בלונד רדהד כבר הופיעו בעבר בישראל. הם הגיעו לשתי הופעות ב-2007 לאחר שבתחילה היו אמורים לחמם את דפש מוד אך ההופעה בוטלה בשל מלחמת לבנון בשנייה. הלהקה הוקמה ב-1993 והחלה כרביעייה אך מאז הפכה לטריו. את האלבום הראשון שלהם הפיק סטיב שלי, מתופף סוניק יות', ומאז היא צברה לא מעט מוניטין בקרב אוהדי האינדי. ב-2010 יצא אלבומם השמיני, "Penny Sparkle.

גם הגיטריסטית האמריקאית קאקי קינג ביקרה בעבר בישראל – לפני כשנה. קינג, בת 31, נכללה ברשימת אלוהי הגיטרה החדשים שפרסם הרולינג סטון ב-2006 והוציאה עד כה שישה אלבומים. היא הופעה בעבר עם הפו פייטרס והיתה מועמדת, ביחד עם אדי ודר ומייקל ברוקס, לפרס גלובוס הזהב עבור הפסקול של "Into the Wild" של שון פן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully