וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר יוסף חוזר עם שיר חדש

עינב שיף

5.6.2011 / 8:40

סולן בלקן ביט בוקס מוציא את "פרח מקומי", שיר ראשון מתוך אלבום סולו שלישי. "זה לא דומה לשום דבר שעשיתי עד היום", הוא מספר בראיון לוואלה! תרבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אלו ימים מוצלחים למדי עבור תומר יוסף: חמש שנים אחרי אלבום הסולו השני שלו, יוסף הוא הסולן האנרגטי והאהוב של בלקן ביט בוקס, אחת הלהקות הישראליות המצליחות בעולם ועתה, הוא חוזר עם אלבום סולו שלישי, "השחר 35" (כתובת בית ילדותו של יוסף בכפר סבא), ממנו יוצא הסינגל הראשון, "פרח מקומי" לו ניתן להאזין כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"שונה מכל מה שעשיתי". תומר יוסף/מערכת וואלה, צילום מסך

"תהליך הכתיבה לאלבום הזה שונה מכל מה שעשיתי עד היום", מספר יוסף בראיון לוואלה! תרבות. "התהליך התחיל לפני 4 שנים ומאז עברנו הרבה גלגולים של חידוד כוונות, כתיבה מחדש, כתיבת עוד ועוד שירים, שיפוצים של השירים הקיימים יחד עם תמיר מוסקט, שהפיק מוזיקלית את האלבום, בכדי להגיע לתוצאה של אלבום שלם. בניגוד לאלבומים קודמים שלי, הפעם נעזרתי גם בעוד כותבים כמו יענקלה רוטבליט שתמיד אהבתי, ונפל בחלקי הכבוד לקבל ממנו שיר לאלבום הזה ובידידי דן תורן, שאיתו עברתי תהליך שלם ומעמיק של הכוונה לכתיבת חלק מהחומרים מחדש, וגם כתיבה משותפת של חלק מהשירים. מאד חשוב לי לכתוב בעברית ואני מחובר לזה בצורה שורשית ומהותית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איך זה מרגיש עם קריירת סולו לצד ההצלחה הגדולה מאד של בלקן?

"זה מרגיש נהדר, זה יתרון עצום ליוצר להיות בעמדה שאני נמצא בה מהבחינה הזאת. אני מכיר על בשרי וגם מסביבי את המאבקים של יוצרים/מוזיקאים שמנסים לשרוד בארצנו הקטנטונת, ובזכות כל מה שקורה עם הבלקן בעולם ובארץ אני יכול להמשיך ולטפח את קריירת הסולו שלי בלי להתפשר על כלום ובלי לפחד משום דבר".

אתה מתייחס היום לשני האלבומים הקודמים, שהולידו להיטים ("אל תטוסי", למשל), אבל כאלבומים שלמים פחות תפסו?

"תפסו מה? אני לא מוכר מוצרי קוסמטיקה. כמובן שאני משמיע כדי שיקשיבו, אבל אלבום זה דבר נצחי ואני לא אפסיק ליצור. מבטי תמיד אל העתיד ולא אל העבר".

תומר יוסף יופיע לראשונה עם כמה שירי האלבום החדש ב-9 ביולי במועדון הזאפה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully