וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר שלו מגיע לתיאטרון גשר

עינב שיף

5.6.2011 / 11:08

התיאטרון יציג בעונה החדשה עיבוד לספרו של שלו, "יונה ונער". עוד ברפרטואר העונה: "זורבה היווני" בכיכובו של חיים טופול

תיאטרון גשר הוציא הבוקר (ראשון) את העונה החדשה שלו עם הכרזה על רפרטואר ההצגות שיככבו בתיאטרון בעונת 2011-2012. במרכז התוכנית עומד עיבוד של רועי חן ויבגני אריה לרומן "יונה ונער" של מאיר שלו. בנוסף, הבמאי הבולגרי אלכסנדר מורפוב ישוב להתארח בתיאטרון עם עיבוד ל"זורבה היווני". בעיבוד החדש יככב חיים טופול, שיגלם את תפקידו של זורבה. מחזות חדשים נוספים שיעלו השנה בתיאטרון הם "השקרן" בעיבודו של רועי חן ו"ג'סיקה", עיבוד ישראלי של גור קורן ("חמישה קילו סוכר"), שיביים את ההצגה, בה יככב דביר בנדק.

לצד ההצגות החדשות, ימשיך התיאטרון בהרצת הצגות קיימות של התיאטרון מהעונה הקודמת, בהן "רביזור", "סונטת קרויצר", "יאקיש ופופצ'ה", "שונאים: סיפור אהבה", "הבן הבכור", "חמישה קילו סוכר" ו"אחד + אחת". בנוסף, יחגוג התיאטרון 20 שנה לקיומו באירוע במעמד נשיא המדינה וכן יארח את טקס "מסך הזהב", במסגרתו יופיעו שלוש הצגות נבחרות מעולם תיאטרון הרוסי.

"השנה חוברים לתיאטרון גשר כמה מהכוחות המובילים בעולם התרבות הישראלי והבינלאומי", מסרה לנה קריידלין, מנכ"לית התיאטרון. "הראשון בהם הוא מאיר שלו, אחד הסופרים הישראליים החשובים, שזו זכות עבורנו להיות הראשונים להעניק חיים תיאטרליים ליצירה פרי עטו. שיתוף הפעולה עם סופר שספריו מייצגים בעיניי את הישראליות השורשית היא משמעותית במיוחד בחגיגות ה- 20 לתיאטרון גשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully