וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הסרטים של MTV: רוברט פטינסון זוכה ומקלל

6.6.2011 / 8:29

"דמדומים 3: ליקוי חמה" ורוברט פטינסון היו הזוכים הגדולים בטקס, והכוכב השחיל מילה גסה כשהציג פרס לריס ווית'רספון

אימג'בנק GettyImages

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כצפוי, "דמדומים 3: ליקוי חמה" כבש את פרסי הסרטים של MTV שנערכו הלילה (ראשון, שעון ארה"ב) בלוס אנג'לס. הסרט השלישי בסאגת הערפדים זכה בפרס הסרט הטוב ביותר ושחקניו הראשיים, רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט, זכו בפרסי המשחק הראשיים, כמו גם בכמה קטגוריות ייחודיות לפרס זה כמו "הקרב הטוב ביותר", "הנבל הטוב ביותר" וכצפוי - "הנשיקה הטובה ביותר", לעוד סצנה של פטינסון וסטיוארט. מי מכוכבי הסרט שכן בחר להתנשק בטקס היו דווקא פטינסון וטיילור לוטנר, יריבים מושבעים על המסך ובחוץ חברים קצת יותר קרובים.

רוברט פטינסון עם טיילור לוטנר. Kevin Winter, GettyImages
זוכה, מקלל ומנשק. פטינסון רוכן לעבר טיילור לוטנר בטקס/GettyImages, Kevin Winter

הרגע היותר מעניין בטקס היה כשפטינסון עצמו הצליח לעקוף את הצנזורים של הרשת והשחיל מילה מהשורש F.U.C.K בזמן שהציג את "פרס נציגת הדור" לריס ווית'רספון, והתגאה בכך ששכב איתה בסרט "מים לפילים". ווית'רספון עצמה עקצה את בלייק לייבלי ותמונות העירום שלה שמשגעות את הרשת ואמרה "כשאני הגעתי לביזנס, אנשים שעשו קלטת סקס היו נבוכים ואם מישהו צילום את עצמו בעירום בטלפון הנייד, הוא החביא את פניו". ברגע משעשע אחר, ג'סטין טימברלייק תפס בחזה של מילה קוניס, הקולגה שלו לסרט "ידידים פלוס".

ג'סטין טימברלייק עם רוברט פטינסון. Kevin Winter, GettyImages
חברים פלוס פלוס. טימברלייק וקוניס/GettyImages, Kevin Winter

כוכבת אחרת בטקס היתה קלואי מורץ, הכוכבת הצעירה של "קיק-אס", שזכתה בפרס פריצת הדרך של השנה ובפרס "הכוכבת המשוגעת ביותר". כמו כן, גם כאן נמצאה הזדמנות להעניק פרס לג'סטין ביבר, בקטגורית "הרגע הכי שומט לסתות" על הסרט התיעודי אודותיו. אמה סטון זכתה בפרס ההופעה הקומית הטובה ביותר על משחקה ב"קלה להשגה" ואלן פייג' זכתה בפרס "ההופעה המפוחדת ביותר" על משחקה ב"התחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully