וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינה פיי: "דבריו של טרייסי מורגן מטרידים"

11.6.2011 / 4:22

יוצרת וכוכבת "רוק 30" הגיבה לאמירות ההומופוביות של כוכב הסדרה: "טרייסי מרוכז יותר מדי בעצמו מכדי לפגוע במישהו"

פרשת טרייסי מורגן, כוכב "רוק 30" שאמש (שישי) נחשפו אמירות הומופוביות קשות שאמר במהלך הופעת סטנד אפ בשבוע שעבר, ממשיכה להסעיר את צוות "רוק 30" ורשת NBC המשדרת את הסדרה, גם לאחר שמורגן עצמו התנצל על דבריו.

טינה פיי, יוצרת הסדרה והכוכבה הראשית שלה, פרסמה הודעה משלה בנושא, בה התנצלה בפני קהל הצופים של הסדרה על דבריו של מורגן והסתייגה מהם: "דבריו של טרייסי מורגן מטרידים, במיוחד בעידן שבו פשעי שנאה נגד האוכלוסיה ההומו-לסבית ממשיכים להיות איום אמיתי", מסרה פיי. "אני מקווה שהתנצלותו הכנה של טרייסי תתקבל על ידי חבריו ההומואים והלסביות שעובדים בצוות 'רוק 30'. בלעדיהם, לטרייסי לא היו שורות להגיד, בגדים ללבוש, סטים לעבוד בהם, פרטנרים לשחק לצידם ומשכורת מודפסת על צ'ק".

"זה לא מתאים לטרייסי שאני מכירה", הוסיפה פיי. "הוא לא אדם שונא. באופן כללי, הוא יותר מדי ישנוני ומרוכז בעצמו בכדי לפגוע במישהו".

לצד פיי, גם ראש מחלקת הבידור של NBC, רוברט גרינבלט, שחרר הצהרה המתנגדת לדבריו של מורגן. "אנחנו לא מעודדים אלימות משום סוג ואנחנו שמחים שטרייסי התנצל", מסר גרינבלט, הומו מוצהר בעצמו. "אנחנו בעד חופש הביטוי של כל אמן, אבל לא כשמדובר בדברים חסרי אחריות ולא משנה באיזה הקשר. הבהרנו לטרייסי שהתנהגות שכזו לא מקובלת עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully