וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "The Killing" חודשה לעונה שנייה

14.6.2011 / 4:04

סדרת המשטרה המוערכת הרשימה ברייטינג ובביקורות שהספיקו לה כדי להשיג עונה שנייה, בטרם הסתיימה עונת הבכורה שלה

"The Killing", אחת הסדרות הבולטות שעלו בעונת האמצע של הטלוויזיה האמריקאית, חודשה לעונה שנייה בת 13 פרקים, כך הודיעה אמש (שני) רשת AMC המשדרת את הסדרה.

הסדרה היא עיבוד לפורמט דני, המתאר חקירת רצח אחת כשכל פרק מתאר יום בחקירה. "המתח בחקירה בכל פרק והאינטסיביות הרגשית של הדמויות במהלך העונה נתנו לתוכנית איכות יוצאת דופן, שהופכת אותה לטלוויזיה רבת עוצמה", אמר ג'ואל סטילרמן, מנהל התוכניות של הרשת. הסדרה זוכה לרייטינג יציב ונחשבת ללהיט בסדר הגודל של רשת כבלים כמו AMC, שחוותה הצלחה בשנים האחרונות גם עם "מד מן", "שובר שורות" ובשנה שעברה עם "המתים המהלכים". "The Killing" טרם נרכשה לשידור בישראל.

העונה הראשונה של "The Killing", שתסתיים בשבוע הבא, עוסקת בפרשיית הרצח של הנערה רוזי לארסון. בסדרה מככבת מיראל איינוס בתפקיד הבלשית הראשית בחקירה ולצידה ג'ואל קינאמן ("סנאבה קאש"), המגלם את הבלש והנרקומן לשעבר סטיבן הולדן. בסדרה מככבים גם בילי קמפבל, המגלם פוליטיקאי המועמד לראשות עיריית סיאטל, בה מתרחשת הסדרה ומישל פורבס (לשעבר "רצח מאדום לשחור"), המגלמת את אמה של רוזי והיא אף הוזכרה כמועמדת אפשרית לפרס האמי.

  • עוד באותו נושא:
  • The Killing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully