וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית משפט השלום: תמר איש שלום יכולה להיות מרוצה מהבכורה שלה בראש מהדורת חדשות 10

14.6.2011 / 6:20

כמו כולם, גם פז חסדאי התעניין פחות בחדשות ויותר במגישה כשצפה במשדר הבכורה של תמר איש שלום בראש המהדורה של חדשות 10. והאמת - היא עברה את המבחן

כל מחווה גופנית שלה נבחנה בשבע עיניים. כל חיוך מוצנע או קימוט מצח קיבלו משמעויות דרמטיות. תמר איש שלום ערכה אמש (שני) את הופעת הבכורה שלה כמגישת חדשות 10, ועם ישראל בחן כל תנועה שלה בסקרנות: האם היא תוכל להיכנס לנעליים הגדולות של מיקי? האם יש לה את החום האנושי של יקירת העם המתייסרת? אולי היא תבחר להיות קרת רוח ומדויקת כמו יונית? ובכלל, מה הולך להיות הגימיק הייחודי של איש שלום? משפט ציני מסכם בסיום כל כתבה? עליות וירידות קיצוניות בטון הדיבור? עיניים חודרות ושפתיים קפוצות? אין ספק, סוגיות קריטיות עמדו על הפרק, והמגישה החדשה נדרשה לספק תשובות.

לנוכח הפסטיבל בערוץ 10 מעזיבתה של מיקי חיימוביץ' (משדר פרידה מיוחד, כתבה נרחבת ב"השבוע עם גיא זהר", מערכונים ב"נבחרת ישראל"), הופעת הבכורה של מחליפתה עוררה לא מעט עניין. היו שציפו לעוד קליפ מושקע מהצוות המסייע, אולי קצת פרחים מהמפיק, היינו מסתפקים גם בברכות מדני רופ או נשיקה קטנה מיעקב איילון, אבל לצערנו, משדר הפתיחה של איש שלום אופיין בעיקר בדיווחי אקטואליה מדאיגים.

בין מיקי ליונית

אלא שאל לנו להתייחס לזוטות ולדבר על הכתבות עצמן או על התפוקה העיתונאית. מדובר בטבילת האש הראשונה של איש שלום, וכל מי שהיה עד לתגובות הנסערות מפרישתה של חיימוביץ', הבין כי בימינו משדר חדשות מקצועי מורכב אך ורק מהחינניות ומהאנושיות של המגישה. היא המרכז, היא הגיבורה, היא התוכן. אתמול איש שלום קיבלה גם את הסולו הראשון שלה, הבינה את המוטל עליה, וכבר בפתיחה סיפקה הצהרת כוונות מעניינת, כשבחרה ללבוש עליונית סגולה. סגולה! ההערכה אצלנו בסלון הייתה שהסגול נורא מדגיש לה את העיניים, ובכל אופן מאוד מחמיא לה, במיוחד עם הליפסטיק הוורוד. לגבי השיער, קשה היה להחליט אם מדובר בפן, החלקה או שטיפה. היא מיעטה להזיז את הראש, ואולי כדאי להפקה לשקול להוסיף לאולפן מאוורר קטן, שיוסיף מעט נופך.

המשדר עצמו עבר בצורה חלקה, ואיש שלום עמדה בכל האתגרים. אחרי הכתבה על המשפט של רוני רון ומארי פיזם, למשל, ניתן היה להבחין בשינויים הקלים בקולה, כמתבקש ממגישה אמפטית. לא עוד נפנופי העטים ותנועות הידיים שאפיינו אותה בשיחות הרציניות עם צבי יחזקאלי, אלא הפעם היא בחרה לספק פאוזה קלה, שקטעה את הרצף והביעה את שאט הנפש. באמת יופי של ביצוע.

חדי העין גם זיהו הסטה קטנה של הראש, אולי אפילו מבט מעט חודר יותר. אומנם הקול שלה לא רעד, אבל הכאב שלה מהפרשה ניכר. חיימוביץ' כנראה היתה מוסיפה בשלב הזה שאיפה עמוקה לריאות, אולי גם הרמת גבות ומלמול הערה אימהית, אבל אי אפשר לצפות מאיש שלום לשלוט בכל השטיקים כבר בפעם הראשונה.

גם את האתגר הכי גדול של המגישה בימינו, הדינמיקה המפורסמת עם החזאית, עברה איש שלום בהצלחה. החיוך משוחרר יותר, הכתפיים רפויות יותר, והעט מונח על השולחן. איזו מקצועיות, איזו שליטה במדיום, איזה מעבר קולח בין האייטמים. אז אולי יש לה את הלוק של יונית (פנים צחורות ונאות ושיער אדמדם), אבל לא את המבט חמור הסבר. היא חייכנית במידה הנכונה, אבל בלי הרגישות המוגזמת של חיימוביץ'. היא סימפטית וחביבה, אבל אנחנו עדיין מחכים לגימיק המיוחד. כך או כך, עם ישראל מוכן להתפנות לאהבה החדשה ולאובססיה הבאה: מגישת החדשות החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully