וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה צופים: מדריך סדרות הקיץ המומלצות של וואלה! תרבות

15.6.2011 / 9:05

הקיץ מביא איתו שלל סדרות מתקמבקות וכמה שכדאי להכיר, מ"דם אמיתי" ועד החדשה של שפילברג. וואלה! תרבות עושה סדר וממליצה גם על כמה שעדיין לא הגיעו לכאן

הסדרות החדשות

"פרויקט glee" - מי תהיה ליה מישל הבאה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תפסיקו להאמין. מתוך "פרויקט glee"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין הסדרות החדשות שיחממו את המסך לטמפרטורות בלתי אפשריות הקיץ, מתברגת יפה למעלה "פרויקט glee" עם פוטנציאל גבוה לגילטי פלז'ר. את ההיסטריה סביב "glee" אין צורך להסביר, והיה זה רק עניין של זמן עד שהיא תייצר ספין. תוכנית הריאליטי הזו מחפשת את הכוכב הבא שיזכה לתפקיד בסדרה הנחשקת, עם אודישנים, מחנה אימונים ותחרות עד המוות, כלומר עד הסולו. כמו שנאמר כבר על ידי קשישי הז'אנר – "אתם רוצים תהילה? אתם תצטרכו לשלם בשבילה בזיעה". כמו שאנחנו רואים את זה, זה ווין ווין סיטואיישן.

"פרויקט glee": מה- 30/6 ימי חמישי ב- 21:15 ב- בערוץ yes Drama HD

"השמיים נופלים" - הבייבי החדש של שפילברג

מתוך "השמיים נופלים". imdb
לפחות יהיה להם שם רופא מוסמך. מתוך "השמיים נופלים"/imdb

אסקפיזם זה לא רק אבי ביטר מעליב את רוחמה רז, ובכלל – קצת דביק מרוב אינטריגות הקיץ הזה. את הבריחה שלנו מהמציאות אנחנו מעדיפים אל אפוקליפסה אמיתית, ו"השמיים נופלים" מבית היוצר של סטיבן שפילברג, בכיכובו של נואה ויילי (ER) היא בדיוק זה. אחרי שהעולם נכבש על ידי חייזרים, האנושות מוכרחה להתאחד כדי למצוא דרך להמשיך את הקיום המוטל בספק שלה. בארצות הברית כבר עפו על זה, ועכשיו מגיע גם לנו. החיים שלנו יותר קשים, והקיץ יותר ארוך.

"השמים נופלים" - ימי חמישי מה- 30/6 ב- 22:00 בערוץ yes Action HD

הסדרות החוזרות

"האוס"

מתוך "האוס" עונה 7. imdb
תת-נש-קו! תת-נש-קו! מתוך העונה השביעית של "האוס"/imdb

מבין סדרות הקיץ שישובו לחרוך את המסך שלנו ב"הוט", אנחנו כוססים ציפורניים כדי לראות איך ימשיך סיפור האהבה של דר' האוס וקאדי, שכבר הודיעה שלא תחזור לעונה הבאה. "האוס" שנטשה אותנו בסוף עונה שישית עם פרק מורט עצבים במיוחד - כריתת רגל בלי הרדמה באיזור אסון המוני, סכנה לחייו של האוס, והצהרת אהבה (סוף סוף!) בין קאדי להאוס. אחרי עונות שזיגזגו יותר ופחות, וחיבה חד צדדית שלנו לרופא הכי מיזנטרופ בטלוויזיה, כולם מתים לדעת אם כולם באמת משקרים, או שאהבת אמת תרפא הכל.


העונה השביעית של "האוס" תחזור לשידור ב-6/7 ב -HOT3

"הטופ מודל הבאה"

מתוך "הטופ מודל הבאה" עונה 12. imdb
רבות, מושכות בשיער ובין לבין גם מצטלמות. מתוך "הטופ מודל הבאה" עונה 12/imdb

מבין שלל סדרות הטראש-סינדרלה, לא צריך להתבייש לומר בפה מלא – "הטופ מודל הבאה" היא הסדרה הכי לוהטת שיש. מעבר לעובדה שטיירה בנקס הופכת עם השנים לדמות שרק מפלרטטת מרחוק עם המציאות, אין כמו סדרות שלוקחות בחורות יפות עם טווח מרתק של בטחון וחוסר בטחון, ומגלפות אותן לכדי ברבורים פוטוגניים. עד שגם אתם תוכלו להשתחל לבגד ים שלנו מבלי לעוור את הסביבה – נערות שמשתעשעות בקרבות אוכל, משיכת שיער ושירבוב שפתיים זה בדיוק מה שבא טוב לקיץ.


העונה ה-12 של "הטופ מודל הבאה" תחזור לשידור ב- 6/7 ב -HOT3

"דם אמיתי"

"דם אמיתי". imdb
תנשוך גם אותנו ביל, פליז. מתוך "דם אמיתי"/imdb

הקיץ הישראלי כל כך חם, לח ועירום למחצה, שרק הגיוני להטיל אל תוך הקלחת הזו גם ערפדים ושאר נוזלי גוף. "דם אמיתי" הצליחה להפקיע את הערפדים מידיהם של בני נוער חובבי ארוטיקה, ולהפוך את הערפדיאדה לנחלת המבוגרים בזכות הסקס-אפיל, הדם שנשפך בכמות שהוא נשתה, והטוויסטים המודרניסטיים שהופכים את מיתוס הערפדים המוכר לאלגוריה חברתית מרובת שכבות ומשמעויות. אם נוסיף לזה את הפתיח המדהים לחלוטין, את הערפדים החיוורים והלוהטים, ואת סקסי סוקי (אנה פקווין). אנחנו בהחלט נהיה שם גם בעונה הרביעית, רק שלושה ימים אחרי השידור בארצות הברית.


מה- 30/6 ב- 22:45 בערוץ yes Action HD

"ווידוייה הסודיים של זונת צמרת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעת עבודה שלה משלמת את המשכנתא. מתוך "ווידוייה הסודיים של זונת צמרת" עונה רביעית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוגיית מיסוד הזנות וההשלכות הפמיניסטיות שלה היא דבר שאנחנו יכולים לנהל עליו דיון כבד ראש באקלים סביר. כשמגיע הקיץ אין לנו שום עניין בשיח בחסות החוג למיגדר, אנחנו רוצים לצפות בנשים יפות ועצמאיות שמנהלות את עצמן בעצמן בלי לכתוב על זה מאמר. ב"ווידוייה הסודיים של זונת צמרת" למדנו להכיר את בל דה ז'ור, שהיא מגשימת פנטזיות מקצועית ומלאת קלאסה; אתם יכולים לקרוא לה זונה והיא תקרע לכם את הארנק. בעונה הרביעית היא תחזור כדי לבחון שוב את הגבולות המזוגזגים בין אהבה, פרנסה וסקס עם זרים. הכינו את הלאנז'ריי והמאוורר.


מה- 5/7 ימי שלישי ב- 22:00 ב- בערוץ yes Drama HD

חוזרות - אבל מתי אצלנו?

"שובר שורות"

ברייקינג באד braking bad. imdb
יאללה, קצת לבן על המסך. "שובר שורות"/imdb

הדרמה סביב הפקת העונה הרביעית לסדרה המצוינת הסתיימה ואיתה גם ההמתנה: ב-17 ביולי בריאן קרנסטון יחזור לעשות פלאים בתפקיד שהביא לו אינספור פרסים ומחמאות, בעונה שאמורה ללכת עוד יותר רחוק מאלו שקדמו לה. שלושת העונות הקודמות של הסדרה שודרו כבר בישראל ב-yes ולמי שאין תסמונת טורנט, מוזמן לחכות שהיא תוקרן גם כאן.

"העשב של השכן"

מרי לואיז פרקר מתוך "העשב של השכן". imdb
מוכרת? מרי לואיז פרקר ב"העשב של השכן"/imdb

היובש הקבוע בחומרים יסתיים, לפחות בארה"ב, ב-27 ביוני עם עליית העונה השביעית של הסדרה בכיכובה של מרי לואיז פרקר בדמותה של ננסי בוטווין, שסיימה לרצות שלוש שנות מאסר ועכשיו צריכה לבדוק מה קורה עם שאר בני משפחתה, שבילו את הזמן הזה בדנמרק. גורמים בהפקת התוכנית רמזו לא אחת כי ייתכן מדובר בעונתה האחרונה של "העשב של השכן", דיווחים שלא אושרו עד כה. אפשר לקוות שהעונה החדשה תנחת בישראל קצת לפני שנדע האם נזדקק דילר חדש.

"העשב של השכן" בוואלה! yes

הסדרות שצריכות להיות על המסך שלנו

"The Trip"

מדי פעם אנחנו מקבלים תזכורת לאיך טלוויזיה באמת יכולה להראות ולהישמע, ואין יותר טובים בקריאת ההשכמה הזו מהבריטים. "The Trip" היא כל מה שרציתם ואפילו לא ידעתם שקיים – סטיב קוגן ("רעם טרופי") ורוב בריידן הם שני קומיקאים בתפקיד עצמם בסדרה שממציאה מחדש את המוקומנטרי. הם יוצאים למסע אחרי מסעדות עילית אנגליות, ובדרך מתרגלים את היחסים ביניהם, כולל יריבויות על חיקויי מייקל קיין וניסיונות לסטוצים. הדינמיקה, הדיאלוגים המאולתרים, הצילום המשובח והאוכל מעורר הקנאה, הופכים את "The Trip" לאחת הסדרות הכי מוצלחות שראינו אי פעם. תנו לנו מהיורקשייר פודינג הזה ואנחנו מבטיחים להתנהג יפה עד הסתיו.

"The Killing"

האמריקאים כנראה מיצו עד כדי כך את הפורמטים של סדרות המשטרה, עד שהם היו צריכים עזרה קלה מהסקנדינבים כדי למצוא לעצמם עניין חדש. כך, "דה קילינג" מבוססת על פורמט דני, ועוקבת אחר פרשיית רצח של נערה יפת תואר בשם רוזי לרסון, כשכל פרק מתאר יום אחד בחקירת התיק שהולך ומסתבך. האווירה האפרורית, התסריט האמין והמשחק המצוין של הצוות האלמוני יחסית של הסדרה (בולטת במיוחד מישל פורבס, שמוזכרת כמועמדת לאמי) הקנו ל"דה קילינג" תארים מחייבים כמו "כש'טווין פיקס' פגשה את 'רצח מאדום לשחור'" וגם אם זה רק מתקרב למציאות – אנחנו רוצים את זה פה ומיד.

"Shadow Line"

הדרמה הבריטית החזקה של השנה האחרונה מתחילה ברצח של סוחר סמים, שזה עתה השתחרר מהכלא לאחר שזכה לחנינה מסתורית. מכאן, עוקבת הסדרה אחרי פרשיית הרצח משתי זוויות – הזווית המשטרתית בהובלת בלש שזהו התיק הראשון שלו מאז יצא בנס מירי, כשהקליע עדיין תקוע בראשו והזווית של אימפריית הסמים שהותיר אחריו הסוחר המת. כצפוי, הקצב כאן איטי, ההומור יבש וצריך סבלנות כדי לצלוח את שני הפרקים הראשונים, אבל אם יש משהו שאנחנו מוכנים להשקיע בו מאמץ בימים האלו, זה בסדרות בריטיות קרירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully