וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

16.6.2011 / 7:30

ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי והפנדה האהובה בעולם חוזרים בדיוק בזמן, ופוגשים שם מהשבוע גם סרט אימה מצמרר ומוזר

קונג-פו פנדה 2

שלוש שנים לאחר ההצלחה המפתיעה של קומדיית הפעולה באנימציה "קונג-פו פנדה" מגיע סרט ההמשך שלה, והפעם גם בהקרנות תלת-ממדיות. בפרק זה, הדב השמנמן שהפך למאסטר אמנויות לחימה יוצא לגלות מי היה אביו האמיתי, ועל הדרך גם נלחם למען שלומה של סין כולה.

מן הביקורות: הסרט קיבל סיקור תקשורתי שלילי בגלל נתוניו הכלכליים הפושרים יחסית, שגם העלו תהיות האם הפורמט התלת-ממדי כולו כבר פשט רגל. אך עוד לפני שהתגלו הישגיו הקופתיים, הוא כבר ספג ביקורות בינוניות למדי ובכל מקרה פחות טובות מאלה שהיו לקודמו. כך, לדוגמה, סן פרנסיסקו כרוניקל הצהיר שהוא הורס את כל הקסם של המקור, והאוניון הכריז שהוא הפתעה גדולה לרעה בכמעט כל מובן אפשרי. לעומת זאת, רוג'ר אברט דווקא סבר שהוא אלגנטי, מעורר הזדהות ומהנה להפליא.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 83. מטא קריטיק – 67.

בימוי: ג'ניפר יו. קולות: ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, דסטין הופמן, גרי אולדמן, ג'קי צ'אן, סת רוגן (גרסה מקורית). דביר בנדק, דידי הררי, עידו מוסרי, שמיל בן ארי (גרסה מדובבת). (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "קונג-פו פנדה 2"?

הד

סרטו דובר האנגלית הראשון של במאי האימה הפיליפיני המוערך ים לארנס, המנסה ליצור וריאציה חדשה לאחת התבניות העלילתיות השחוקות בסוגה הזו: סיפורו של אדם העובר לבניין חדש, חווה שלל תקריות מוזרות ומגלה כי קללה מוטלת על המקום.

מן הביקורות: הסרט הופץ בפזורה שרירותית, מועטה וביזארית למדי של מדינות, למשל הפיליפינים, רוסיה ופנמה, ובארצות הברית הוא הגיע לספריות הדי.וי.די. בהזדמנות זו, נכתבו עליו ביקורות בכמה אתרים, והן היו דווקא טובות: כך, למשל, Twitch, מהמובילים בסיקור בז'אנר האימה, כתב כי "הד" הוא יצירה ייחודית, המציגה טכניקה קולנועית ברמה גבוהה וסיפור שראוי לספר.

בימוי: יאם לרנאס. משחק: ג'סי ברדפורד, אמיליה וורנר (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "הד"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully