וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחולוהט 2011": 60 מופעי מחול בחודשיים

שני גורקביץ'

15.6.2011 / 15:31

בקיץ הקרוב יעלו במרכז סוזן דלל בתל אביב לא פחות מ-60 יצירות מחול ישראליות, 20 מהן יעלו בהצגת בכורה

20 יצירות מחול ישראליות יעלו בהצגת בכורה במסגרת "מחולוהט" 2011 שיתקיים ב-1 ביולי עד 27 באוגוסט במרכז סוזן דלל בתל אביב. במהלך הפסטיבל יעלו 40 מופעי מחול ישראלים נוספים שיצרו בשנתיים האחרונות להקות המחול הגדולות בישראל ויוצרים עצמאיים צעירים וותיקים.

הכוריאוגרף שרון לביא יציג בבכורה ישראלית את "רסיסים", בה יארח את הראל סקעת, לצד אמנים זרים. גם "ZOOM" של צבי גוטהיינר, המשלבת מחול, טלפונים סלולריים והקרנת וידאו, תעלה בבכורה ישראלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"Animal Lost", של יוסי ברג ועודד גרף מתוך "מחולוהט" במרכז סוזן דלל/מערכת וואלה, צילום מסך

עבודות נוספות שיעלו לראשונה הן: "Null" של נעה ורטהיים, "בבל" של אמיר קולבן, "טורקיז וארגמן 2011" של אלינא פיצ'רסקי, "ספינת השוטים" של ניב שינפלד ואורן לאור, "להיות מישהו אחר" של החממה של המרכז לתיאטרון עכו, "קליפסו" של נעה שדור, "אידיאליה" של איציק כהן ולהקתו, "אבניקו אינטימו" של נטע שיזף, "הדרך" של להקת בנגורה, "Animal Lost" של יוסי ברג ועודד גרף, "ניצוצות" של להקת המחול הקיבוצית, "קלרה" של להקת בלט ירושלים, "תשוקה ספרדית" של אורנילי אזולאי.

עידו תדמור ורייצ'ל ארדוס יעלו יצירות חדשות בבכורות עולמיות, איציק גלילי ירקוד עם מירה רובינשטיין ,נועה רוזנטל ורקדנים אורחים נוספים. במקביל, ייערך מופע של להקת פורטל עם התזמורת האנדלוסית החדשה של אשקלון בו יבוצעו יצירות של אום כולתום בעיבודים מצריים חדשים. בנוסף, יערוך הפסטיבל השנה מחווה למייסדת להקת בת דור, ג'נט אורדמן, ויקרין סרט תיעודי על חייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully