וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן 2011: 5 הופעות שצריך לראות

28.6.2011 / 8:19

מהבלקן ביט בוקס במערה החשמלית ועד מתי כספי ושם טוב לוי מופיעים בשעת זריחה - המופעים הכי שווים שוואלה! תרבות ממליצה לכם בלילה לבן

כמות המוזיקה שתוכלו לשמוע במהלך לילה לבן, האירוע השנתי שבו תל אביב לא הולכת לישון, היא עצומה. אבל, בתוך כל הבלגן - שימלא את העיר ביום חמישי הקרוב, 30 ביוני - יש כמה פנינים: הנה חמש ההופעות שאנחנו נהיה בהן.

בלקן ביט בוקס במערה החשמלית בתל אביב

חברי הבלקן ביט בוקס סוגרים שנתיים של סיבובי הופעות חובקי עולם, ובאים לעשות כיף לקהל בבית במערה החשמלית בחניון של דיזנגוף סנטר בתל אביב. מדובר במועדון גדול שפעל עד תחילת העשור הראשון של שנות האלפיים ונסר, אך ייפתח מחדש בלילה הלבן. בום פם יספקו את המופע הפותח ובתום ההופעה תיערך מסיבה תת קרקעית.

שעה: 23:00
מקום: המערה החשמלית מתחת לדינגוף סנטר בתל אביב
מחיר: 149-179 שקלים

לפרטים נוספים ורכישה

מרתון גרסאות כיסוי לשירי זהר ארגוב

לכבוד הלילה הלבן יזמו אנשי האוזן השלישית והאוזןבר בתל אביב את "את לי לילה לבן" - מרתון קאברים לזהר ארגוב. יתנו כבוד: ערן צור, רם אוריון, נאג' חמאדי, רמלה, שחר אבן צור, בני בשן, יהוא ירון, איתמר רוטשילד, תעני אסתר, אדיר והילדות, אבי עדאקי, מיקה שדה, לי גאון דראנק מאשין, נגה שלו, פוטוטקסיס, טליה אליאב, DUB L.F.O , דיה רז והמידנייט פיקוקס. במקביל ינתנו הנחות גדולות על כל הדיסקים של ארגוב, והשכרות סרטים חינם למציגים דיסק של ארגוב בספריית הוידאו.

שעה: 24:00
מקום: האוזן השלישית, רחוב קינג ג'ורג' 48 תל אביב
מחיר: הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי, ההופעות יוקרנו גם על מסכים בחוץ

לפרטים נוספים

"אינדי סיטי" - מרתון להקות רוק עצמאיות ברחבת מוזיאון תל אביב

כ-22 אמנים ולהקות אינדי יעלו להופיע זה אחר זו על במה ברחבת מוזיאון תל אביב לאמנות. ירכיבו את המרתון: גבע אלון, עוזי רמירז, יעל דקלבאום, אלקטרה, אטליז, איזבו, רוקפור, נעם רותם, זואי פולנסקי, אד טרנר והדנילוף סנטר, בותימזוג, שני פלג, אקוקה, אנטיביוטיקה, מורחת לקום, אורן זילברשטיין, ג'ק אין דה בוקס, האפרונס עם רם אוריון ומוג'הדין.

שעה: 19:00-24:00
מקום: רחבת מוזיאון תל אביב לאמנות וספריית בית אריאלה
מחיר: הכניסה חינם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מסיבת הופעות אינדי בתיאטרון "תמונע"

תיאטרון תמונע יערוך לכבוד הלילה הלבן את FUTURE SHOCK LIVE, מרתון להקות אינדי-אלקטרו-פופ. על הבמה יעלו: Umlala, לורנה בי, רוטס, פוטוטוקסיס, 2013 ועוד.

שעה: 22:30
מקום: תיאטרון תמונע, רחוב שונצינו 8, תל אביב
מחיר: הכניסה חינם

מתי כספי, שלמה גרוניך ושם טוב לוי במופע זריחה

כמדי שנה, גם השנה ייערכו מופעי זריחה בחוף הצוק ופעם יהיו אלו מתי כספי ושלמה גרוניך שיופיעו עם "מאחורי הצלילים" ואחריהם יעלה אנסמבל שם טוב לוי במופע "בן האדמה".


שעה: 01:30
מקום: חוף הצוק בתל אביב
מחיר: הכניסה חינם


לפרטים נוספים

לילה לבן 2011, חמישי, 30 ביוני, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully