וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיידרמן - הסוף

23.6.2011 / 9:45

חברת Marvel פרסמה את הקומיקס המדובר בו פיטר פרקר מוצא את מותו, אבל אל דאגה: ספיידרמן חדש אמור להגיע

פיטר פרקר טווה את רשת הקורים האחרונה שלו: חברת הקומיקס Marvel השיקה אתמול (שלישי) גליון חדש בסדרת Ultimate Comics Spiderman, בו מסיים פיטר פרקר את חייו בצורה טרגית. בעלילה האחרונה שנרקמה לאיש במסכה, כפי שהופיעה בגיליון מספר 160, הוא נלחם באחד מאויביו משכבר הימים, הגובלין הירוק. לאחר מאבק ממושך, מת פרקר לבסוף בזרועותיה של אהובתו, מרי ג'יין.

"כתבתי את הסיפור עם דמעות בעיניים", סיפר היוצר בריאן מייקל בנדיס לעיתון USA Today. "עליתי למעלה לאשתי, ואמרתי לה: 'אני כל כך נבוך. אני חושב שבכיתי במשך 45 דקות'. היו דברים אמיתיים שקרו בחיי שלא בכיתי עליהם, ועם זאת אני בוכה על זה".

למרות מותו הטראגי של פרקר, העלילה האחרונה מהווה קרקע להופעתו של ספיידרמן החדש. "מעולם לא חזינו עולם ללא ספיידרמן, עולם ללא פיטר פרקר, כך שמותו הוא אירוע משמעותי עבור העולם של סדרת הקומיקס ואנחנו נצפה כיצד זה משנה את הכל במהירות", אמר העורך הראשי של חברת מארבל, אקסל אלונזו. "עם זאת, מותו של פיטר איננו מסמל את הסוף... זו התחלתו של אחד מהסיפורים השאפתניים ביותר שאי פעם נראו בקומיקס".

סיפורו של ספיידרמן יימשך בסדרה חדשה בשם "Ultimate Comics Fallout" שתצא ביולי הקרוב. הסדרה תמשיך מנקודת הזמן בה נהרג פרקר ותציג לעולם את ספיידרמן החדש. "לא תאמינו מי נמצא מתחת למסכה", אמרו במארבל.

לא מדובר, עם זאת, בסופו של פיטר פרקר כדמות. כל מה שתואר עד כה מתרחש במותג הקומיקס Ultimate - המהווה רק אחד ממותגי הקומיקס של מארבל, אשר נכתבים ומתקיימים במקביל. פיטר פרקר, שהתחיל את חייו בסדרת Amazing ב-1963, עדיין חי וקיים בה גם כיום.

בואו להיפרד מפיטר פרקר ולהציע מועמדים להחליף אותו במדי ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully