וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד": כל מה שצריך בשביל טראש משובח

שירה גולן

26.6.2011 / 22:30

ל"חי בלה לה לנד" יש את כל מה שצריך בשביל לייצר גילטי פלז'ר שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, וזו רק ההתחלה. שירה גולן מלווה את הריאליטי בטור חדש

הוליווד היא המקום להיות בו, כן? במיוחד כשאתה חולם להצליח כזמר בינלאומי, כן? אפילו אם אתה תקוע עם במאי ישראלי שכל מי שנגמל מצפייה בפסטיגל בשנות התשעים לא שמע עליו, כן? כי כשצריכים מנטור דובר עברית שיידע להשליט סדר בחבורה של דיוות מקומיות, אין בחירה טובה יותר מאורי פסטר, כן? אפילו אם כל משפט שלו מסתיים ב"כן?" עד שכבר לא ברור מה בכלל הוא מנסה להגיד, כן?

אבל הכל בסדר, כפרה. המנטורים בהוליווד אולי תופסים תחת של מינימום שפילברג, הישראלים בהוליווד אולי נשמעים כמו שיבוט גנטי של ליהיא גרינר, המקרר אולי מלא בירקות, אבל בהוליווד יש את כל מה שכמה כוכבי זמר ים תיכוני צריכים: קיוקאמברים בגודל חללית, נהג לימוזינה ישראלי (גם הוא בגודל חללית), מעצב שיער עם שם של כוכב פורנו מקרית אתא והכי חשוב – זהבה בן אחת שיודעת להכין שקשוקה חריפה מכמה עלי חסה ולחם שאור אמריקאי. מה עוד אפשר לבקש, כפרה?




מי מהמשתתפים ב"חי בלה לה לנד" באמת מרוויח מזה?

צפו בפרק הראשון של "חי בלה לה לנד"

צפו בקליפ הרשמי של "חי בלה לה לנד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהבה בן משחזרת את פרשת צבוטותי וכותותי עם אחותה אתי לוי. מתוך "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אחרי מה שנדמה כטיזר הארוך בהיסטוריה האנושית, הרפתקת "חי בלה לה לנד" יוצאת לדרך. מה יש לנו כאן? שישה זמרים ישראליים – ג'ולייטה, אלון דה לוקו, זהבה בן, דודו אהרון, אביהו שבת ובאמצע הפרק מצטרפת אליהם גם אתי לוי, אחותה הברוגזית של בן – כולם נפרדו בצער מהשווארמה, הלחות, מועדון הפלקה, מהסוכנים דמויי טוני סופרנו ובנייני הרכבת האפרפרים לטובת כמה שבועות בדבר האמיתי – הוליווד, בייבי – אה, סליחה – כפרה.

שם, בלה לה לנד, הם אמורים להתחרות שם על הזכות לשחרר סינגל בינלאומי, לשיר מול כל מיני מדריכים ומפיקים מהשורה הראשונה (כולל טל הרצברג ז"ל, שהלך לעולמו לפני כחודשיים) ולפרוץ לשוק העולמי. בריטני ספירס כנראה לא תצא משם, אבל אם אף אחר לא ישחרר סינגל, הם לפחות יוכלו לשחרר קיטור. ויש להם לא מעט, במיוחד אחרי שמסתבר להם שדודו אהרון מקבל יחס VIP.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דודו אהרון וי. איי. פי. על מיטה זוגית לצלילי המירמור הקולקטיבי של היתר. "חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל עזבו אתכם מהפרטים הקטנים – ל"חי בלה לה לנד" יש את כל מה שתוכנית טראש טובה צריכה: שילוב בלתי אפשרי בין שני זנים של המין האנושי: הישראלי האגרסיבי, הצעקן, מול האמריקניזציה המנומסת והפלסטית. הפריפריאליות מלאת היומרות שלנו, מול הזוהר והעושר עתירי הסיליקון שלהם. המטבוחה שלנו, מנוגבת בעלי החסה שלהם. זה לא הוליווד פה, זה הולי-רמלה לוד. הדרמה קוויניות עוד תשבור שיאים, אבל כל עוד מעצב השיער פול אוחנה בסביבה, היא לפחות תהיה מפונפנת.

זה לא תחקיר דוקומנטרי נוקב על פערי מנטליות. זה גם לא מסע תיעודי להצלחה מעברו השני של האוקיינוס. זה טראש מתומצת היטב וערוך למופת, שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, בדיוק מה שצריך כדי לייצר גילטי פלז'ר צהבהב. המתח בן האחיות זהבה ואתי, השואו אוף של דה לוקו, האגו המרופד של דודו, הביטחון העצמי השברירי של ג'ולייטה. עוד יהיה פה שמח. וגם אם לא, לפחות תקבלו מתכון לשקשוקה.

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully