וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל מוציא שיר חדש: "זה תמיד פרויקט ישראלי"

עינב שיף

27.6.2011 / 8:00

הפרויקט המפורסם במדינה מוציא את "התמכרות", שיר חדש מתוך אלבום משולש. בראיון, מספר עידן רייכל על השייכות הישראלית והצמא לגראמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין מסע באירופה לעוד סיבוב הופעות בארצות הברית, הפרויקט של עידן רייכל מוצא זמן גם לעצירות מקומיות, עם תזכורת להיכן נמצא בסיס המאזינים הכי חזק שלהם. כך, נערך הפרויקט לקדחת צאת האלבומים של חגי תשרי עם "התמכרות", סינגל ראשון מתוך אלבום משולש של הפרויקט שיכלול הופעה של הפרויקט, שירים שלא נכללו בדיסקים קודמים וכן שירים חדשים, כמו "אמא, אבא וכל השאר" שהפך ללהיט גדול וכן "התמכרות", אותו מבצע שמעון בוסקילה שכתב את המילים.

"אני לא מתעסק בסיכומים", מבהיר רייכל בשיחה עם וואלה! תרבות לכבוד צאת הסינגל. "ההרכב עדיין מופיע כל הזמן והיציאה של האלבום היא חלק מהעשייה שלנו שמרגשת אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מסכמים. עידן רייכל על עטיפת הסינגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה אתה רואה כשאתה מסתכל על הפרויקט הזה, דרך האלבום החדש?

"אני רואה בעיקר סיפורים של אנשים, המון אנשים. אני רואה את הפנים בקהל, אני חושב על הצוות הזה, ההרכב הכי נפלא שיכולתי לבקש, שנסע איתי מאתיופיה ועד ניו יורק ממקסיקו ועד סינגפור. מה שנשאר לי זה אנשים. שאלתי את אמאדו ומרים, זוג המוזיקאים המופלא ממאלי ששניהם עיוורים, מה זה בשבילם לעשות טור והם אמרו שזה הכל אנשים".

אחרי כל ההופעות בעולם, איך אתה מתייחס לפעילות בישראל, שתופסת רק חלק קטן מהפרויקט?

"זה תמיד פרויקט ישראלי, שתמיד שואב את ההשראה שלו מישראל. האוסף הזה נקרא "הביתה הלוך חזור" והסיבה היא שכשואלים אותנו לאן אנחנו נוסעים אני עונה, 'בסוף זה הביתה'. גם בניו יורק, אני פשוט עובר שם בדרך הביתה, לכאן. אני חושב שזה משהו מאד מאזן, גם אותי וגם את הצוות – בסופו של דבר אתה לא נשאר תלוש".

מצד שני, אתם אולי מחכים יותר מכל לגראמי. יש לכם באמת סיכוי שם.

"אני לפעמים חושב לעצמי שזה היה יכול להיות מאד מרגש לקבל איזושהי הכרה כזו, מיינסטרימית אמריקאית. מי יודע, אולי זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully