וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": איתן אורבך ועוד 15

27.6.2011 / 0:24

"הדור הבא-24/7" יצאה לדרך ורחלי רוטנר פוצחת בבלוג שילווה את הריאליטי החדש. לפתיחה: איתן אורבך מתעורר, הקראים משתלטים על המסך ומי הכפילה של חופית טייב?

"הדור הבא-24/7": שידור חי 24 שעות

ענוג, כה ענוג. איתן אורבך יושב בסלון, סביבו מעופפות ציפורי פאייטים קולניות בצבע ליפסטיק, והוא שותק. מפנים לאיטו את עובדת היותו מהמם, שקוף כמלאך. אם יעפעף, תתנפץ נורה.

אז 14 רווקות הולכות לפרק לברבור הזה את הפולקעס, ולריב על השאריות. היפ היפ הוריי. צריך להודות, מהפרק הראשון ששודר אתמול לא ממש ברור אם הולכת לצאת מכאן אהבת-נצח או רק סקס-מצח ולא בטוח מה יהיה התפקיד של אורבך בכל זה. אני כבר רואה ברוחי את האורגיות משתוללות בסלון כשאורבך המבוהל רץ אחרי כולם ואוסף את שברי האגרטלים. "אהבה זה לראות את הכול בצבעים ורודים", הוא יגיד בחדר הפסיכולוגית בביישנות, כשתרצה הדתל"שית המשוחררת צועקת מאחוריו בהתרסה: "פין!"

אבל אנחנו מקדימים את המאוחר. כל זה עדיין לא קרה. מה שכן קרה זה החברים של איתן שנכנסו איתו לווילה, מעין "הפמליה" תוססת מטסטוסטרון ועליצות, שנמצאת שם ככל הנראה כדי להעיר מדי פעם את אורבך כשהוא נרדם בטעות לתוך שד של מישהי. והם לא סתם פמליה, לא סתם כנופיית זכרי אלפא ומעוררים, הם אפילו נכנסים לבית עם המכונית שלהם! איזה גברים! חונים על קיפוד ומשתלטים על הסלון. שימו עין במיוחד על בן, "יועץ פרלמנטרי ושחקן כדור מים". ככה כותבים כרטיס ביקור.

"הדור הבא-24/7": גם בפייסבוק

"הדור הבא-24/7": הכירו את הרווקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם שחיין, גם משורר וגם בעל חברים שמבינים איך כותבים כרטיס ביקור. אורבך/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובאגף הבנות השמחה רבה: ענבר חמודה, לירון כוסית פלוס ילדה פלוס כריזמה, ליאן בחורה עם ביצים. דווקא אתי, שמספרת בהתרגשות שהיא כמו הברווזון המכוער, נשארה קצת ברווזה שמזכירה את ליטל שוורץ ויוצאת עם גבר מכוער כדי "להישאר תמיד קצת מעליו". בטח ה-SMS הראשון שהיא תשלח זה "אומרים שאני דומה לחופית טייב, וזה סבבה - מתה על השירים שלה".

מסתבר גם שהיהודים הקראים משתלטים על הפריים טיים. תושב"ע זה הכי 2010, עכשיו זה תורם של דתיי המקרא לזהור בפרונט עם טורבן עזים על הראש או וואטאבר שהם לובשים בהילולות שלהם בהרים. קודם זה היה רותם כהן, הקראי של "כוכב נולד", שהדת שלו נקשרה בנסיבות הדחתו (הוא התנגש בגמרא ברחוב), ועכשיו זאת אורטל, קראית שחרחורת חובבת ממון. הקראים הם הסרוגים החדשים, תנו להם סדרת יחסים ועכשיו.

"הדור הבא-24/7": הכירו את הרווקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קראיות או לא להיות. אורטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בקטלוג הבנות: תרצה "המקלקלת" הדתל"שית, בתן האבודה של מירי מסיקה וימית סול; ליז, נסיכת רוסיה קצת מעופפת שעפה על חדי-קרן; איילת, שלא סובלת רעשים, באופן שהוא קצת אירוני לנוכח העובדה שהיא לא סותמת את הפה; והרבה נסיכות יופי, מלכות בריכה וקיסריות קניון. היה פקוק ביציאה מצומת התהילה. וכמובן השוס: אחותו הקטנה של איתן אורבך, מיכל, שהולכת לרייר יחד עם שאר הבנות על אחיה ולהעמיד פנים שגם היא רוצה לנעוץ אותו. אלוהים, בבקשה, רק תקרית "אוי לא, היה חושך וחשבתי שאת לירון" אחת. אחת!

גם ה-SMSים בין דיירי הווילה יכולים להיות שיחוק, הבה רק נקווה שהם יניבו "ערים" ו"ערות" למכביר. במקרה של מיכל, אולי יתפלק גם "עריות", כמובן.

"הדור הבא-24/7" - רק בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully