וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדיטק מוביל במועמדויות לפרסי הבמה לילדים ולנוער

שני גורקביץ'

28.6.2011 / 13:32

לתיאטרון 22 מועמדויות בקטגוריות השונות, ובצמוד אליו נמצא תיאטרון אורנה פורת עם 20 מועמדויות בטקס שייערך באוגוסט

22 הצגות מתמודדות בקטגוריות של פרסי הבמה לילדים ולנוער לשנת 2010-2011. שמות הזוכים יוכרזו בטקס שייערך ב-22 באוגוסט בתיאטרון גבעתיים, בנוכחות שרת התרבות והספורט, לימור לבנת. בראש רשימת המועמדים צועד תיאטרון המדיטק עם 22 מועמדויות, וקרוב מאחוריו נמצא תיאטרון אורנה פורת עם 20 מועמדויות, והתיאטרון הארצי לילדים ולנוער עם 16 מועמדויות.

לפרס הצגת השנה לילדים מועמדות: "דו רה מו" (תיאטרון המדיטק ובית הספר הגבוה לאמנויות בית צבי), "הקסם של אורנה" (תיאטרון אורנה פורת), "לב של מלך" (תיאטרון המדיטק), "משהו נפלא עומד לקרות" (תיאטרון אורנה פורת בשיתוף פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים)

המועמדות לפרס הצגת השנה לנוער הן: "אורה הכפולה" (תיאטרון המדיטק והתיאטרון הארצי לילדים ולנוער), "העול על פי אלון" (העמותה לקידום תיאטרון השעה הישראלי לילדים ולנוער בשיתוף פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים), "חלומות של פח" (תיאטרון אורתו-דה והתיאטרון הארצי לילדים ולנוער), "מזריץ'" (תיאטרון המדיטק והתיאטרון הארצי לילדים ולנוער).

לפרס עבור השחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי מעמדות: אדווה בולה ("תתחילי לחייך" של חני – העמותה לקידום תיאטרון מובחר), אדווה פרץ ("דו רה מו" של תיאטרון המדיטק ובית הספר הגבוה לאמנויות בית צבי), נוגה רוט גור ("אזעקת אמת" של תיאטרון הקיבוץ ותיאטרון מופע), נועה בירון ("הקסם של אורנה" של תיאטרון אורנה פורת)

והמועמדים לפרס עבור השחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי הם: אמנון וולף ("לב של מלך" של תיאטרון המדיטק), גומא שריג ("וגר זאב עם כבש" של התיאטרון הארצי לילדים ולנוער), יחזקל לזרוב ("לב של מלך" של תיאטרון המדיטק), שיר שנער ("העולם על פי אלון" של העמותה לקידום תיאטרון השעה הישראלי לילדים ולנוער בשיתוף פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully