וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן שריג על פרשת מנחם בן: "נתנו מקום לעשות בו לינץ'"

שני גורקביץ'

29.6.2011 / 15:26

הפאנליסטים של "דיבור ישיר" התייחסו לעזיבתו של מנחם בן, בעקבות דבריו. אלירז שדה: "הוא בסך הכל אדם עם דעות"

שלושת מנחיה הנותרים של "דיבור ישיר" התייחסו היום (רביעי) בפתח התוכנית להדחתו של עמיתם מנחם בן, בעקבות דברים שאמר נגד הומוסקסואלים בתוכנית "פנים אמיתיות" של אמנון לוי, וכן בטור שלו בעיתון רייטינג. "מנחם, מנחם, הלב נשבר", אמר רן שריג. "7 חודשים עבדנו יחד, ובטח שלא הסכמתי עם חלק גדול מהדעות שלו". שריג הסתייג מהתנהלותו של בן בנושאים מסוימים, אך ציין כי לא היה צורך בהדחתו. "כרגע הפכנו אותו לגיבור של אנשים שמאמינים במאפיה הוורודה, ונתנו מקום לאנשים שיעשו בו לינץ'".

עורך מוסף הארץ היוצא וסגן עורך מעריב הנכנס, שי גולדן, שהשתתף היום בפאנל התוכנית, פתח את דבריו בסיפור על ניסיונה של רשימת כ"ך להתמודד על מקום בכנסת ישראל. "המקרה של מנחם בן הוא דומה", אמר גולדן. "הדעות שהושמעו הן גזעניות וחשוכות וזכותו של גוף תקשורת להגיד 'אנחנו לא רוצים אותו אצלנו'". בהמשך פנה גולדן לעורכים של בן ואמר: "עורכיו של מנחם, עשיתם לו עוול קטן", וסיפר כי בעבר כאשר היה עורך במעריב, החזיר למנחם טור שכתב ואמר כי הוא "לא מוכן שהדעות האלה יתפרסמו תחת השם של מעריב". גולדן ציין שבן קיבל את הערותיו בהבנה, והדברים תוקנו בהתאם.

אתמול בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר בן כי "התוכנית מנוהלת על ידי בחור מוגבל שמצורף אליו בחור עממי ולא מבריק כמו אלירז שדה". השניים, מנחה התוכנית גואל פינטו ואלירז שדה, היו האחרונים להתייחס להדחתו של בן בפתח המשדר היום ודאגו להנמיך את הטון של בן. "שלא נהיה כל כך דרמטיים", אמר שדה וציין כי הוא מסכים עם דבריהם של שריג וגולדן. "זה בסך הכל אדם עם דעות. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך, שיהיה לו ולמשפחה שלו רק טוב". פינטו סיכם את הדברים ואמר "אנחנו מאחלים מכאן למנחם בן רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully