וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ 2011: ההמלצות של וואלה! תרבות

2.7.2011 / 7:23

לכבוד הטמפרטורות המטפסות, מרכזת עבורכם וואלה! תרבות את כל מה שיצנן לכם את הקיץ, מאלבום של ג'יי זי וקניה ווסט ועד הדרינק והמאכל שיעשו לכם שמח

הופעה/ ג'יינז אדיקשן ואינטרפול

במונחים ישראלים, קיץ 2011 הוא לא קיץ הופעות אימתני, אבל הוא בהחלט מכובד, מגוון ואף צפוי להתרחב כדי להיות מרשים באמת. לכן, סימון ההופעות של ג'יינז אדיקשן ואינטרפול הן בעיקר עניין של חובה; אפשר היה באותה מידה לבחור באלו של מובי ומארק רונסון. אבל ג'יינז אדיקשן מגיעים בשיאו של קאמבק מצוין עם שירים חדשים יפים ואווירה של "זו הפעם האחרונה שנראה אתכם על הרגליים", כך שלא כדאי לפספס אותם; אינטרפול היא להקה אדירה וחשובה שיש לה כמות מעריצים מאוד מוגבלת, כך שסביר להניח שהיא תגיע לארץ בדיוק פעם אחת, וזו הפעם שבאמת אסור לכם להחמיץ.


ג'יינז אדיקשן -1 בספטמבר, גני התערוכה בתל אביב במסגרת פסטיבל פיק.ניק; אינטרפול - 30 באוגוסט, ביתן 1 של גני התערוכה, בתל אביב

טלוויזיה/ "תרגיע"

מבין כל הסדרות החדשות ואלו ששבות בעונת הקיץ החזקה והמצוינת בארה"ב, על "תרגיע" תמיד אפשר לסמוך. הרי לא ייתכן שלארי דיוויד יהיה פחות ממביך עד אימה ומצחיק עד דמעות; לא הגיוני שהוא לא ימצא, גם בעונה המי יודע כמה של הסדרה הזו, את הדרך לפרק לאנשים את המעיים מתדהמה ואת האורחים, כמו ריקי ג'רווייס שבתמונה, שיגרמו לכם לחשוב שהזיתם את מה שראיתם כרגע; לכן, אין גם מה להמליץ על "תרגיע" בתור תוכנית הקיץ שלכם. אתם ממילא צריכים להיות שם.

"תרגיע" חוזרת בארה"ב ב-10 ביולי

סרט/ סופר 8

שנה שנייה ברציפות, מגיע להיטי קיצי שמוכיח כי בין כל סרטי ההמשך והעיבודים לחוברות קומיקס, יש עדיין בהוליווד מקום ליצירה מקורית. בשנה שעברה זה היה "התחלה", והפעם מדובר ב"סופר 8", דרמת המדע הבדיוני של ג'יי ג'יי אברהמס – שכבר הוכיח ב"אבודים", "משימה בלתי אפשרית 3" ,"סטאר טרק" ו"קלוברפילד" כי הוא אחד הכוחות היצירתיים הגדולים בהוליווד.

הפעם, מצדיע אברהמס לסרטיו המוקדמים של סטיבן שפילברג. וכך, הוא מבטיח להחזיר אותנו ב"סופר 8" לימים שבהם הכל היה תמים, פשוט ושמח יותר, גם הקיץ.

תאריך עלייה בארץ: 28 ביולי

צפו בטריילר של "סופר 8"

ספר/ תיק נעדר

למי שיצא לשמוע את דרור משעני מדבר על ספרות בלשים בעיניים בורקות, יודע שכשזה נוגע לאהבה לדבר, אין מי שמתאים יותר להזריק מרץ וחיים חדשים לדמות הבלש הישראלי. ספרו הראשון של משעני שיקרא "תיק נעדר", צפוי להיות הראשון מתוך סדרה בלשית שבמרכזה יעמוד פקד משטרה בשם אברהם אברהם. התיק הראשון בו יעסוק הבלש הישראלי יעסוק בתלמיד תיכון צעיר שנעדר בדרך לבית הספר, ובדמויות הסובבות אותו, החשודות יותר ופחות.

השילוב בין הטמפרטורות המטפסות והתשוקה לבידור מהנה שמחמיא לאינטליגנציה של קוראיו, הופכים את "תיק נעדר" לספר שאנחנו שמחים לחכות לו.

תאריך יציאה: 21 באוגוסט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טכנולוגיה/ מסך טרנספלקטיבי

הקיץ הגיע, ואתם רוצים לצאת לעבוד בחוץ; אבל במסך המחשב אי אפשר לראות כלום, בגלל אור השמש. אם תהיתם למה בדיוק - זה כי אין לו מסך טרנסרפלקטיבי. אבל בואו ונשכח מהמושג, שבאמת מתאים יותר ל"אחי, איפה האוטו?” ונתמקד בעיקר: לפני כמה שנים, פותחו מסכים שיכולים להתנהג כרגיל – עם תאורה אחורית שמאפשרת צפיה בחושך – וגם כמו נייר אלקטרוני, שלא מסתנוור בכלל מאור שמש.

השנה סוף סוף, הם מתחילים להשתלב במוצרים צרכניים.הראשון היה מחשב לוח של חברת Notion Ink ההודית. שכשל. אבל בחודשים הקרובים אתם תתחילו לראות מוצרים נוספים מהסוג הזה. לנו כבר יצא לראות את חלקם, והם נראים טוב מאוד.

מאכל/ דגים כבושים

אם חשבתם שמדובר כאן בפולין, יתכן ואתם צודקים. החיך הפך יהודי אשכנזי ובקיץ הזה, אין כמעט מסעדה שלא תגיש דגים כבושים מסוג לקרדה, הרינג, מטיאס ודומיו. אפשר למצוא מנות כאלו באדורה של השף אבי ביטון, או בקורדוברו ואפילו ברפאל. כדי להפוך אותה למקומית יותר, משדכים אותה לברוסקטה או בתור סביצ'ה, אבל איך שלא תנסו – בסוף תזדקקו לכוסית וודקה כדי לשטוף את הטעם.

משקה/ ברד

הברד הוא המשקה הלוהט של העונה ומקרר ברגע. אם עד היום הכרתם רק ברד קפה מתוק מאוד ולא ממש מזכיר טעם של קפה, או לימונענע משמימה, בקיץ הקרוב הברד יקפיא לכם את האף בטעם פסיפלורה במסעדת חדר האוכל או בגרסה אלכוהולית מוצלחת במיוחד במסעדת סושיאל קלאב.

אלבום/ ג'יי זי וקניה ווסט - "Watch The Throne"

טוב, אפשר היה לסכם את הבחירה בקניה ווסט וג'יי זי, תאומי המגדל של ההיפ הופ רק באזכור שמם. בתקווה שאכן ייצא בקרוב מאד כפי שמבטיחים כל מיני מקורות מביני עניין, האלבום המשותף של הכוחות היצירתיים והמבריקים ביותר שיש להיפ הופ המסחרי להציע (לצד ליל וויין, שאמור להוציא את החלק הרביעי של סדרת "Tha Carter" בסוף הקיץ), הוא בדיוק הפסקול לטיגון המוח בזמן שהשמש מטגנת לכם את הגוף. הכינו את התחת, הוא עומד לזוז לא מעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully