וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקי וייס על ביטול דוראן דוראן: "עובדים על קביעת מועד חדש"

עינב שיף

2.7.2011 / 19:46

המפיק הגיב על הודעת הביטול של הלהקה וציין כי פסטיבל שאר פיק.ניק יימשך כמתוכנן. כמו כן, הופעתו של מובי עברה לביתן 1

"אנו עובדים על קביעת מועד חדש מול הנהלת הלהקה ונבשר עליו באם ייסגר בהמשך", כך הגיב היום (שבת) שוקי וייס, מפיק ההופעה של דוראן דוראן בישראל על הודעת הביטול של הלהקה, כפו שפורסמה אמש. "כל רוכשי הכרטיסים לערב פיק.ניק של דוראן יטופלו בצורה יסודית עם מגוון אופציות המרה או החזר כספי. אנו מתנצלים על אי הנעימות אל מול אלפי רוכשי הכרטיסים המאוכזבים. נקווה לבשר על מועד חדש בקרוב".

הופעתה של דוראן דוראן בפסטיבל פיק.ניק בוטלה יחד עם כל הטור האירופי של הלהקה, בגלל פגיעה במיתרי הקול של הסולן סיימון לה בון. וייס מסר כי לרוכשי הכרטיסים להופעה ישנן האופציות הבאות: קבלת החזר כספי מלא בנקודות הרכישה; המרת כרטיס מהופעה זו תמורת זוג כרטיסים לאחד מאירועי פיק.ניק (מובי ב-12 ביולי או ג'יינז אדיקשן ובלונד רדהד ב-1 בספטמבר) או המרת כרטיס מדוראן דוראן לכרטיס אחד לכל אחד מערבי פיק.ניק. נקודות הרכישה יחלו לעסוק בנושא החל ממחר בשעה 13:00 בצהריים.

עוד ציין וייס כי הופעתו של מובי תעבור מגני התערוכה עצמם לביתן 1 בגני התערוכה. "לאחר שיקולים רבים, הוחלט לקיים את הפיק.ניק הראשון בביתן 1 מטעמים שונים", אמר וייס. "בראשם, ההיתר העירוני לפעילות מוזיקה במרחב פתוח הינה עד השעה אחת עשרה בלילה בלבד ולעומת זאת ביתן 1 באותו המתחם יאפשר לנו למתוח את שעת הסיום של הערב. שיקול נוסף הינו אפקטים מיוחדים הכוללים תאורה וסאונד של שני המופעים הראשיים, שיכולים להתבצע טוב יותר מבחינת דרישות האומנים בתוך ביתן 1. מחוץ לביתן יהיו פינות ישיבה ומתחמים שיעניקו את אווירת פיק.ניק ובפנים הביתן תוענק אווירת המסיבה הגדולה ביותר של שנת 2011".

פסטיבל פיק.ניק 2011: כל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully