וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "רובוטריקים 3" מעך את המתחרים

3.7.2011 / 18:26

למרות ביקורות איומות, סרטו של מייקל ביי גרף 97 מיליון דולר בסוף השבוע והשאיר את "מכוניות 2" הרחק מאחור

נראה שלא משנה כמה מילים רעות נכתבו על "רובוטריקים 3", ונכתבו עליו לא מעט כאלו, כך גבר הרעב של הצופים לראות במה מדובר; הסרט השלישי בסדרה גרף בסוף השבוע כ-97 מיליון דולר. על פי ההערכות, עד צאת יום העצמאות האמריקאי שיחל מחר, יגיע הסרט ל-116 מיליון דולר ובנוסף, הסרט צפוי לגרוף למעלה מ-200 מיליון דולר מהקרנותיו ברחבי העולם.

הבדידות של "רובוטריקים 3" בצמרת זוהרת לעומת הנפילה של "מכוניות 2", שגרף בסוף השבוע 25.1 מיליון דולר, נפילה של כ-62% לעומת סוף השבוע הקודם - הנפילה השנייה בגודלה של סרט פיקסאר. במקום השלישי בטבלה נמצא הסרט "מורה רעה" עם קמרון דיאז, שגרף כ-14.1 מיליון דולר.

במקום הרביעי נמצא הכישלון הגדול של השבוע, "לארי קראון" עם טום הנקס וג'וליה רוברטס, שני מושכי קהל בסדר גודל היסטרי, שכשלו במשימה וסרטם גרף 13 מיליון דולר בלבד, אולם כמו "התייר" עם ג'וני דפ ואנג'לינה ג'ולי, הוא צפוי לעבוד היטב בקופות מסביב לעולם.

במקום החמישי בטבלה נמצא "מונטה קרלו" עם סלינה גומז שגרף 7.6 מיליון דולר. אחריו בטבלה נמצאים "סופר 8", "גרין לנטרן-מגן הכוח", "מר פופר והפינגווינים", "מסיבת רווקות" שהפך לסרט המכניס ביותר מסרטי ג'אד אפטאו ו"אקס-מן: ההתחלה" שסוגר את הטבלה.

"רובוטריקים 3": איפה ומתי רואים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully