וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": לינוי מסירה את הכפפות

אליאנה וקסלר

4.7.2011 / 0:07

לינוי היתה הראשונה להתחיל לשחק מלוכלך, לירון יכולה להחליף את יוסי גיספן ותרצה, הו תרצה, לא עמדה בקרב מול הבלונד. בלוג סיכום "הדור הבא-24/7"

אז מה היה לנו

הדור הבא 24/7 התוטכנית השלישית. הדור הבא 24/7
צ'ילבה צ'ילבתי. לירון ותרצה מחכות לפסק הדין מהבית. מתוך "הדור הבא - 24/7"/הדור הבא 24/7

"הדור הבא - 24/7" - שידור חי 24 שעות בוואלה!

פרק אינטנסיבי במיוחד עבר על כוחותינו בווילה של "הדור הבא 24/7", אז פלא שאיתן אורבך פוחד לצאת מהמיטה ולהתמודד עם עדר בנות שועטות שרוצות ממנו ביס? במקומו היינו קונים כרטיס חופשי חודשי לפגישות עם הפסיכולוגית.

הראשונה שהיתה הקורבן השחרחר לקנוניה להעזבת הברונטיות, היתה תרצה המקלקלת הדתל"שית. דווקא היא? שהביאה איתה איכות אפלולית ומשובחת משל היתה הבת השלישית של משפחת אדאמס?

אבל לא נקדים את המאוחר – מי שהתגלתה כסוכנת כפולה נמרצת כבר בתחילת הפרק היא דוקא לינוי בעלת פרצוף הטוויטי התמים. היא שילבה את כישוריה כמורה למחול וסטודנטית לפסיכולוגיה, וריקדה את דרכה להיות החברה החדשה הכי טובה של איתן, כדי להפעיל עליו את השיעור המתקדם "לשחק במוח של הפציינט" וטיפטפה לו ש"אולי לאחת הבנות בווילה יש ילד", אבל ממש רק אולי. מיד אחרי זה היא פנתה לנקות עצמה מאשמה בפני לירון, ומחתה באופן נמרץ שהיא לא המלשנית. מילא לרמות, בשביל זה נכנסת לריאליטי, אבל איפה הסטייל?

"הדור הבא-24/7": הבלוג

הדור הבא 24 7 יום 7. הדור הבא 24/7
לינוי זוממת לכבוש את פולין ואת איתן. מתוך "הדור הבא - 24/7"/הדור הבא 24/7

אז מסתבר שהגענו לשלב שבאהבה ובמלחמה הכל כשר, ולינוי היתה הראשונה להוריד את כפפות ולהעלות אותן באש – רק שכדאי לה לעדכן את שאר הבנות כדי שיפסיקו להתחבק ולהתגפף בינן לבין עצמן, כאילו הן לא הגיעו עם הינומה מקופלת בתיק במטרה לסגור כבר את הבסטה.

בכל מקרה, תרגיל העוקץ של לינוי התגלה כלא כל כך מרשים, כאמור, אחרי שהאצבעות המסמסות של הקהל החליטו לתת ללירון פלדמן מנפנפת השיער הכפייתית הזדמנות שנייה לאהבה. אבל כמו שהיא סיפרה לאיתן (שלא הסתיר את ההלם שלו מהווידוי), לאו דווקא איתו, אלא עם בן זלץ, חבר הפמליה הספורטיבי שכבש את לבה.

מה בכל זאת הרווחנו מכל העסק? את השיר המופלא בחרוזים שכתבה לירון (אנחנו לא בטוחים שהיא יודעת מה משמעות המילים "אתה יודע שאני כותבת שירונים?"), ומילות השיר שבקרוב יולחנו ויושרו אמן - "ובמבט מהיר לתוך עיניך הכחולות / מסתתר עולם שלם של רגשות / מחכה אני מה יכול להיות". איפה יוסי גיספן כשצריך אותו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הערות לסדר היום

מתוך "הדור הבא", פרק הדחה - בריכה ודייטים. צילום מסך
תגידי, את אמיתית? ענבר מקוננת שהיא שמנה. מתוך "הדור הבא - 24/7"/צילום מסך

התמוטטות הפרק שייכת לענבר, שהצליחה לשכוח שהיא בחורה שגורמת לנשים אחרות לדפוק את הראש בקיר מרוב קנאה, ובילתה את רוב הפרק בליילל שהיא לא מספיק מיוחדת, ומרגישה שמנה. כשהיא סיפרה לאיריס הפסיכולוגית שהיא מרגישה שקופה בגלל אב שנטש אותה בילדות, קצת נצבט לנו הלב, אבל המסר שיש לנו הוא - אחות, תתאפסי על עצמך. יש פה בסך הכל שני ספורטאים פלוס אחד לא כזה מעוניין, פלוס בלוטה מחוברת לאיש.

בגזרת הדייטים, איילת נוח מקבלת ציון עובר בקושי אחרי שהזמינה גלידה(!) כשאיתן בלס המבורגר, וסירבה לדבר על כל נושא שהוא העלה בטענה ש"על זה נדבר כבר בדייט הבא". ונשאלת השאלה – מה לא הבנת לגבי התוכנית?

קרן שחם לעומתה, שנראית קצת כמו קרין מגריזו על סטרואידים, הפליאה במיומנות הקידום העצמי, כשתוך שתי דקות הצליחה לשלב בשיחה בטבעיות (הכל יחסי) את העובדה שהתמודדה בתחרות יופי, ושהנחתה תוכנית טלוויזיה. לכי על זה אחות.

נעדרה מהמסך וכואב לנו על זה – אתי חזן. ומי יביא לנו הומפייס?

ציטוט השבוע:

"זה 'מין – זר' בגלל זה קוראים לזה מנזר" (לינוי מנסה להביס את אבשלום קור בשטח שלו, וחבל)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully