וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": אתי חזן בקייטנת ניקיון, ענבר שני מאזוכיסטית

11.7.2011 / 0:40

מישהו כנראה גרם לאתי חזן לחשוב שניקיון הוא בעצם סקס ולענבר לחשוב שאם איתן מתייחס אליה כמו לפח, אז זה סקסי. העיקר שבן ולירון עושים נעים זה לזו ומרימים קצת את האווירה

אז מה היה לנו?

הדור הבא. הדור הבא 24/7
לאחת, איתן מחכה בסלון. לשנייה - כבר שכחנו איך קוראים. ליאן וענבר/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים מסביב לשעון רק בוואלה!

התקפי הזעם של אתי חזן לגבי ניקיון הבית היו קולניים מאוד בתכנית של אתמול, או כמו שהיא קוראת לזה - "אני מזדיינת פה במטבח, והן לא עושות כלום, ורק אני צריכה להזדיין בסלון. רגע, יכול להיות שאף אחד לא לימד את אתי בעצם איך מזדיינים? יכול להיות שכל הגברים שהיא מתרברבת שהייתה איתם בסך הכול ביקשו ממנה לעבור עם סמרטוט והבטיחו לה שזה נקרא "זיון"?.

למרות זאת, זה לגמרי היה הפרק של ענבר שני. מהגישושים המבועתים שלה לגשת לאיתן בלי שהוא ינשוב לה הוריקן בפרצוף, ועד ההצלה הלא-כל-כך הירואית בסוף התכנית. ענבר היא חמודה, מהוססת ואפילו קצת נורמלית בנוף של התכנית ("היא יושבת ודופקת עוגה כשאני מזדיינת בסלון", כפי שהגדירה זאת אתי). לא ברור עדיין למה איתן כל כך קר כלפיה (או למה אביעד קיסוס חושב שזה סקסי), ולמה הגיעה לה שיחת הפאסיב-אגרסיב הדוחה בבריכה, אבל עלינו זה עבד. אנחנו אוהבים עלמות במצוקה, אז הצלנו אותה. ברוכה השבה, איתן ממתין לך בסלון עם אלה.

שלוש הערות לסדר:

הדור הבא. הדור הבא 24/7
איפה הפלמוליב? אתי חזן/הדור הבא 24/7

1. חודש יולי התחיל, ואתי נרשמה לקייטנת ניקיון, שבט אפרוחי האקונומיקה בת-ים. אבל כשהיא הגיעה לקייטנה – חוצפה שאין כדוגמתה! – גילתה שעבדו עליה, ורוב הזמן בכלל לא מנקים שם: הבנות מתעסקות עם איזה קשקוש שנקרא רווק וכולם מדברים על דייטים כלשהם, ומסביב יש כל מיני עיגולים מוזרים מזכוכית שנראים כאילו הם מצלמים משהו, אבל בספונג'ה מתעסקים פחות. אז היא הרימה את קול הליטל-שוורץ שלה בצרחות, תלשה את השד העדתי האומלל מתוך הבקבוק שלו כשהוא ממלמל "אבל מה קשור אשכנזיות עכשיו בחייאת", ותרמה לתכניות את רגעי הקאלט הגדולים ביותר שלה. יוני אמנם מנסה לרסן אותה אבל היא מתעלמת ממנו כי היי, הוא לא בקבוק של פלמוליב אז למי אכפת.

2. איתן ועדי בפיקניק של דיסני, קומפלט עם בועות סבון וציפורים וכל מה שצריך לדייט רייפ. עדי שופכת את הלב, איתן שואל שאלות ומעודד אותה להמשיך, היא נמסה מרגישותו ונפתחת עוד ועוד. אחר כך הוא יקיא בחדר של הבנים ויספר להם איזו חופרת היא, בעוד היא תרחף לחדר של הבנות ותספר להן שהיה מדהים והוא כל כך התעניין. מבינים למה המין האנושי צפוי לאבדון?

3. מישהו ראה אולי את החבר השלישי של איתן? כי זה מתחיל להיות מדאיג, וחושך בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ציטוטי הפרק:

הדור הבא. הדור הבא 24/7
חניקת שחלות - בקרוב ספורט אולימפי. "הדור הבא"/הדור הבא 24/7

"להוריד עוד משהו? הנה, תיגע כאן, יותר חזק. תעשה איתי מה שבראש שלך. הו, בן" (לירון, בצעדים קטנים ומהוססים, חונקת את בן עם השחלות שלה)

"אני לא רואה ממטר, לא רווק ולא קהל" (אתי לא פראיירית)

"הגיוני שהוא יותר יתחבר לבחורות שהן כוסיות-על" (הבנות מנתחות את מניעיו המורכבים של איתן)

והרגע המופלא ביותר בתכנית:

"אם יש לבנאדם בעיה איתי, שיבוא ויגיד לי בפרצוף", צווחה אתי לחברותיה, כשהבנאדם עצמו, איתן, ניצב באותו רגע לגמרי במקרה מאחוריה. הוא הסתובב על המקום וברח. מאשימים אותו?

והבלוטה היתה אומרת:

אילוסטרציה. הדור הבא 24/7
אילוסטרציה/הדור הבא 24/7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully