וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד 9: תמר יהלומי פרשה עקב מעורבות אביה

שני גורקביץ'

13.7.2011 / 16:48

במכתב ששלח אביה של יהלומי, דקל, הודיע האב על פרישתה של בתו והודה כי הוא זה שגרם לתקלה במערכת ההצבעות: "פעלתי ככל יכולתי, בתום לב", אמר יהלומי

תמר יהלומי פרשה מ"כוכב נולד", בעקבות פרשת הטיית התוצאות בתוכנית. עתה מסתבר כי אביה, דקל יהלומי, הוא זה שגרם לבעיה במערכת ההצבעות באמצעות הצפה מאסיבית של המערכת ב-SMSים, מעל המותר, מה שגרם למערכת להוציא התרעה על כך שההליך מתנהל באופן לא כשר. "על אף שברור לכולם כי לתמר לא היה קשר כלשהו להצבעות, תמר החליטה כי לאור האווירה שנוצרה סביבה ועגמת הנפש שנגרמה לה על לא עוול בכפה, אין עתה טעם וגם אין לה רצון להמשיך בהתמודדות השנה", כך מסר אביה במכתב שפורסם על ידי הזכיינית קשת.

"אציין, כי כאביה של תמר, פעלתי כפי יכולתי בתום לב לסייע לבתי להתקדם בשלבי התחרות האחרונים, כולל זה שלא הגעתי לתכניות ובמקום זה בחרתי להישאר בביתי כדי למקסם את מספר המסרונים ששלחתי בהצבעה", הוסיף יהלומי. "הכל כאמור בתום לב וע"פ הידוע לי כמותר - ולמותר לציין, כי ללא קשר כלשהו לגורם פסול מכל סוג שהוא".

יהלומי פרסמה הבוקר בעמוד הרשמי שלה בפייסבוק את השיר "נפרדנו כך", בצירוף האיחול "בוקר טוב", ועל פי דיווחים אף החליפה את מספר הטלפון שלה. אתמול אישרו בהפקת "כוכב נולד" כי "תמר מתלבטת לגבי המשך דרכה בתוכנית".

הפרשה החלה בתחילת השבוע כשאנשי קשת חשפו כי מערכות הבדיקה בתוכנית גילו דפוס הצבעות מאסיבי פסול מאמצעים סלולריים בשווי עשרות אלפי שקלים, והקולות כולם הוטלו לטובת יהלומי. החשד לזיופים הוביל את הזכיינית להכריז על תוכנית גלגל ההצלה.

בואו להפרד מתמר יהלומי בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully