וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": איתן אורבך הפסיק לדבר והתחיל לעשות

15.7.2011 / 2:32

המזמוזים הסוערים של איתן ודניאל צריכים להיות צעד ראשון בדרך לסצנות מקלחת נוספות ואתי חזן היא תמרור אזהרה לכל בנות הבית. ומה הבלוטה היתה אומרת? בלוג "הדור הבא-24/7"

אז מה היה לנו:

תוכנית הדור הבא  יום חמישי, 14 ביולי 2011, 12:10. הדור הבא 24/7
וכך, ילדים, משה קיבל את התורה. איתן ודניאל ב"הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון בוואלה!

"אין כאן מיניות. אנחנו משחקים איתן כאילו הן בנים בבריכה, אבל אין אינטימיות". מילים נוגות של גבר נוגה, שמרוב שיחות "יחסינו-לאן-אגב-נכון-ההיא-כלבה" בווילה התפגר לו הליבידו. אבל בזכות תושייה של החבר בן (ובזכות מושיק עפיה כמובן, שנוכחותו בלבד משרה נסים) סוף סוף זכה איתן אורבך לאקשן כלשהו במקלחת עם דניאל. בן ארגן את זה, במשימה של "אמת או חובה". "תודה", אמר לו איתן כשיצא מהמקלחת רטוב אך לא נקי. "אתה הבנת את מה שיוני ואורן לא הבינו". היי, תמסור תודה גם מאיתנו!

סצנת המקלחת קיבלה מעמד של מינימום הר סיני בתכנית, אבל ספק אם היה שם סקס. איתן הרי מחושב מדי בשביל זה. מה שכן, היא הרתיחה עבורנו את הבנות בדיוק לטמפרטורה הנכונה, טמפרטורת ה"זה מפריע לנו רק כי היא צעירה מדי בשבילו, הכלבה השרמוטה רודפת הבצע הזאת", ועכשיו רק נשאר לשפוך את השמן.

ומה שהכי מעניין בסיפור הזה הוא שאיתן בכלל רוצה את אורטל (הסצינה אצל הפסיכולוגית, ששם שלוש פעמים אמר "אורטל" במקום "דניאל" – קלאסיקה) אבל הוא שומר אותה לאורן, שעוד "רוצה לבדוק" אותה" אז הוא מתרחק ממנה בכוח, ובינתיים צ'נדלר ומוניקה מחליטים לאמץ תינוק ופיבי מתארסת.

הערות לסדר היום:

הדור הבא - וידאו אתי מקפלת בגדים עם קרן. הדור הבא 24/7
גן אירועים, אולם, חוף, כנסיית אלביס בווגאס - קח אותי בן! אתי חזן ב"הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

1. משימת השתיקה היתה, אולי, דרך מנומסת להגיד לאתי שהעציצים מסביב לווילה כבר נובלים. אבל היא לא קלטה את הרמז וטחנה את אורטל בצווחות כי משהו משהו היא חיה בסרט, לא עקבתי כי ניסיתי להציל את הכריזנטמות. בסוף הכול נגמר בחיבוקי מזהיר של שתיהן והתייפחויות "אל תתני להן להפריד בינינו לעולם!". נשים, נשים, שק של וואט דה פאק. אתן ממחיזות לכל השוביניסטים את הסטריאוטיפים על היסטריה נשית, תפסיקו כבר.

2. לא נעים, אבל אתי היא לא ממש מתמודדת בתכנית. זה לא רק שהיא לא העיפרון הכי חד בקלמר, היא הטרול שתקוע על העיפרון. אף אחד לא נמשך אליה אבל היא עושה אחלה צחוקים, אז שיהיה. וזה די טרגי. כי גם היא מודעת לכך, למרות כל ההצגות. בשיחת נפש עם קרן היא אמרה לה: "את מתרחקת מאיתן, וזו טעות. אל תעשי את מה שאני עשיתי. אל תחכי שיקרה משהו. הזמן עובר ולא הכול יישאר עומד ויציב. הנה, תסתכלי עליי". קרן הסתכלה ונבהלה, ותיכף רצה לפלרטט עם איתן לפני שכל הציצי שלה יעוף לרצפה. רק לא גורל כמו של אתי.

3. גם אתי עצמה נבהלה, וניסתה לחטוף את בן לפני שתזדקן. "הו, כן, אתה גבר שבהחלט הייתי הולכת איתו היום", הרהרה לתומה בקול רם. בן גם הוא הרהר לתומו: "אמממ, לא נראה לי שזה היה עובד בינינו. הרי סיפרת שאת מוכנה להתחתן רק באולם, ואני רוצה להתחתן בגן אירועים, אז אי אפשר שנהיה במערכת יחסים". "טוב, אל תירדם הלילה, תסמס לי", המשיכה אתי לתומה, כשבדמיונה היא כבר מעיפה את אולם החתונות מצוק ועושה אהבה עם גן אירועים. העיקר שבן ייקח את מה שעוד נשאר עומד ויציב.

4. ליהי, ליז, לינוי, לירון. השבוע הצופים סימסו לפי אותיות תחיליות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ציטוטי השבוע:

הדור הבא. הדור הבא 24/7
חודש ההיסטוריה השחורה. יוני/הדור הבא 24/7

"אל תגידי לו כלום, אבל גם אל תהיי טוק טוק" (קרן דיג דיג דוג)

"הן כל הזמן מדברות על טנטרות, מנטרות ועוגת תפוחים" (קרן מסבירה על אילו שלושה דברים העולם עומד)

"Once You Go Black, You Never Go Back" (יוני מנחיל מורשת)

"זה היה לצלילי Waiting For Tonight של קיילי מינוג. הרבה כאב, סבל, לא נעים" (הרפתקאות הסקס הראשון של דניאל בשואה)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully