וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": איתן אורבך ממזמז כל מה שזז

18.7.2011 / 7:38

איתן אורבך לא רק משרמט את עצמו בווילה אלא משחק בפאסיב-אגרסיב דוחה, אתי עוד תפיל את כולן בפח ורק הבלוטה נאלצת להסתפק בפירורים. בלוג "הדור הבא-24/7"

אז מה היה לנו:

הדור הבא יום 19 איתן דניאל. הדור הבא 24/7
סליחה, את אורטל או דניאל? מתוך "הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידורים חיים מסביב לשעון בוואלה!

כמו תמיד באסונות טבע, זה התחיל מכלום. וכמו תמיד בווילה, זה צבר תאוצה בזכות ההיסטריה של הבנות, ואז אתי שפכה שמן למדורה ואיתן הוסיף קרח יבש וכולם מתו. הרי לכם מתכון לאפוקליפסה בשלושה שלבים.

בלב הסערה של הימים האחרונים ניצבה ליז, מבולבלת ותוהה אם להתעלף או להצטדק. יום לפני כן היא ביקשה להיות גלוית לב עם איתן, וסיפרה לו כמה היה קשה לה כשהוא נישק את דניאל, כמה הציק לה לראות גבר בן 34 שותה ומתמזמז עם בחורה בת 24 שיכורה, ושבגלל הטראומות האישיות שלה זה נראה כמו... כמו... "כמו ניצול", אמר איתן והנהן בהבנה, "זה נוגע לי ללב שאת אומרת את זה בכזו כנות". חצי יממה אחר כך, הוא שמע מדניאל ואתי שליז מרגישה שהוא ניצל את דניאל. "היא אמרה ניצול?!" שאג בזעם, "ניעעאעאעעע אני אראה לה מה זה!", ותפס את ליז לשיחת "את רשעית, אבל אני סולח לך כי אני מדהים" הרגילה שלו.

היתה זו שיחה שגברים רבים כל כך אוהבים לעשות לנשים מבולבלות, שמנסות להבין מה הן עשו לא בסדר. אתמול זה ריגש אותו, פתאום עכשיו זה מרגיז אותו. יותר ויותר שיחות של בנות עם איתן מסתיימות ברצון שלהן לשסף ורידים על חטא שהן לא בטוחות שחטאו, אבל עדיף להתאבד ליתר ביטחון. רק אתי מחוסנת מזה, מרחפת הרחק מההמולה בצהלת "כפרה שלי, תביאי נשיקה, אגב ההיא אמרה עלייך שאת שרלילה, ביוששששש" ונעלמת באופק.

שלוש הערות לסדר:

מתוך הדור הבא 24/7. הדור הבא 24/7
נו כבר תזנק עליה! מה אתה עושה?! הדייט בקוטב הצפוני/הדור הבא 24/7

1. הקוטב הצפוני. היש לוקיישן ראוי ממנו לדייטים הקפואים של איתן? הוא מסוגל לנאום יומיים על מסכות ומגננות של הבנות, אבל הוא עצמו נשאר מכונס בתוך כובע הפונפון שלו. הבנות בדייטים נרכנות לעברו, להוטות, מסמיקות, מפטפטות, משתדלות, והוא תמיד נשען על קיר האיגלו ומפריח ענני "אז מה עשית אחרי הצבא" קפואים מפיו. אחר כך הוא עוד מתלונן ש"כל הזמן מדברים בדייטים האלה כמה אחים יש, כמה אחיות, אני זקוק למגע, זה חסר לי". אז נו למה אתה לא רוכן ונושק להן? איפה סופת זרועותיך החמה? הרי ברור שהן לא יעזו להשתרמט ראשונות. העולם הוא מקום אכזר לנשים אסרטיביות. אז למה אתה לא מציל אותן ממנו, אידיוט, ובמקום זה רק לוקח אותן הצידה לעוד ועוד שיחות מוסר על כך שהן נראות מרוחקות?

2. הקוטב הצפוני. סביר להניח שהביאו את התפאורה הזאת כדי לתקוע את אתי על קרחון ולשלח אותה על המים כמו קשישי השבט של האקסימוסים. בדייט עם איתן הוא כבר לא העמיד פנים אפילו שהיא חלילה מושכת מישהו על הפלנטה הזאת, ורק לרלר איתה על "מי הכי מתאימה לי פה לדעתך". קורא לה גם אתי'לה, כמו לדודה זקנה עם סוכריות חמאה שעוד שניה מנתקים לה את מכונת ההנשמה כדי להטעין את האייפוד. אבל היא תצחק אחרונה, כשכל הבנות בווילה ישחטו אחת את השנייה בגלל דיסאינפורמציה שקיבלו ממנה, ורק היא תישאר. כפרה.

3. בטלטולי ראש פלרטטניים שכמעט יירטו מטוס לתוך אביעד קיסוס, נפרדה לירון מהווילה. "רק רציתי להוכיח שגם אמהות יכולות" וכולי. מי שנראתה בתחילת העונה כדמות מעניינת, התגלתה כקלישאה עייפה של נשיות מזויפת ומתחנחנת, שלא מסוגלת לשאול מה השעה בלי שזה יהיה מלווה בחיוך מסתורי וליטוף אירוטי במפשעה. ברוך שפטרנו. הי, אמהות, הפנמתן כבר את זה שגם אתן יכולות לחפש אהבה בריאליטי? מ.ש.ל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הציטוטים:

הדור הבא יום 21 בן. הדור הבא 24/7
אתה חושב על בולבולים או שאתה סתם שמח לראות אותי?/הדור הבא 24/7

"לא ייתכן שנקום בבוקר ונתהפך כמו שניצלים. אנחנו לא שניצלים" (דניאל מעדיפה נקניקיות)

- "היא מזדז'רת"
-"אז גזגזי" (דניאל וקרן עוברות למרוקאית כדי שלא נבין)

"ואני אומר לעצמי יואו, זה פשוט הזוי, זה לא קורה כאילו" (איתן בהלם מכך ששתי בנות בווילה לא מסתדרות)

"לכבוד היה לי להכיר אותך" (מושיק עפיה ואיתן אורבך, שני ענקי רוח שנפגשו על גשר צר מעל נהר החיים הסוער, לוחצים יד)

"למה אני צריך להתבלבל ממישהי שהיא כבר מבולבלת? זה מבלבל" (בן מהרהר בבולבולים)

"תסתכל לי בעיניים כשאתה שר, בן. תשיר לי" (גם יוני מהרהר בבולבולים)

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully