וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שכטר נוטש את "אם יש גן עדן" של הבימה

שני גורקביץ'

18.7.2011 / 19:42

השחקן עזב את ההצגה לאחר הפרימיירה בשבוע שעבר, לאחר שלושה חודשי הרצה בלבד. הבימה: "השחרור - בגלל בעיות לו"ז"

עפר שכטר עוזב את ההצגה החדשה "אם יש גן עדן" בתיאטרון הבימה לאחר הצגת הבכורה, כך נודע לוואלה! תרבות. ההצגה, המבוססת על ספרו זוכה הפרסים של רון לשם, רצה כבר כשלושה חודשים, ומופע הבכורה הרשמי נערך ביום חמישי האחרון. שכטר מיהר לעזוב בתום ההצגה ולא נשאר למסיבה שלאחר מכן, מה שעורר שמועות לגבי המשך השתתפותו בהצגה.

בתיאטרון הבימה אישרו את הפרטים. "השחקן עפר שכטר מופיע בימים אלו בשתי הצגות של תיאטרון הבימה, 'אם יש גן עדן' ו'כי בנו בחרת', שכטר התחייב לשחק בשתי ההצגות בטרם ידע כי יהפכו לשלאגר, וישובצו מדי ערב בתיאטרון", אמרו בתיאטרון. "מעבר לתפקידיו בתיאטרון, שכטר משתתף בתוכניות טלוויזיה שונות ובאירועים נוספים. לפיכך, נעתר התיאטרון לבקשתו של שכטר לעזוב מטעמי לו"ז, ושחרר אותו מההפקה. חשוב לציין כי שכטר ימשיך בתפקידו בהצגה 'כי באנו בחרת' ויופיע בהצגות נוספות של הבימה בעתיד". עוד נמסר מהבימה כי מחליפו של שכטר הוא דורון עמית. סוכנו של שכטר לא השיב לפניות וואלה! תרבות לתגובה.

"אם יש גן עדן" מבוסס על ספרו רב המכר של רון לשם, העוקב אחר קבוצת חיילי גבעתי בימים האחרונים של שהות צה"ל בלבנון, מככבים לצידו של שכטר, עוז זהבי, אביב אלוש, יוסוף סוויד ו-ורד פלדמן. את העיבוד למחזה עשתה דפנה אנג'ל וביים משה קפטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully