וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קומיק-קון סן דייגו - מה יהיה שם?

פסטיבל קומיק-קון הוא הארץ המובטחת של החנונים חובבי הקומיקס, השנה ישתתפו בו שחקני "משחקי הכס", שפילברג ופרנסיס פורד קופולה. כבר לא נראה כל כך גיקי, אה?

אם אתם לא מפחדים להגדיר את עצמכם כחנונים (וגם אם כן, אבל אתם נמנים על הגזע), יש לכם כנראה מספר תאריכים מסומנים בלוח השנה שלכם, בהתאם לתת-ההתמחות של החנוניות שלכם. חובבי משחקי הוידאו חולמים להגיע ל-E3 – תערוכת המשחקים החשובה ביותר בשנה; חובבי המדע הבדיוני מצפים ל-Worldcon – כנס המד"ב השנתי הגדול; וכולם, ללא יוצא מהכלל, רוצים ל-Comic-Con.

הסיבה לכך היא שקומיק-קון הבינלאומי בסן דייגו – כנס שהחל לפני 41 שנים כאירוע קטן של 300 אנשים שהוקדש לחוברות קומיקס, הוא כיום אירוע שמושך יותר מ-120 אלף מבקרים בארבע הימים שלו, והוא כבר מזמן לא רק עוסק בקומיקס.

נכון, אמני הקומיקס החשובים עדיין מגיעים כדי לחתום על החוברות שלהם, מעבירים סדנאות והרצאות; חברות קומיקס מכל רחבי העולם מציגות את מרכולתן בדוכנים; ויצרני צעצועים משווקים גרסאות בלעדיות ומיוחדות שנמכרות רק באירוע; אבל לצד האירועים האלה מארח הכנס לא מעט פאנלים על סדרות וסרטים חדשים, כולל חשיפות בלעדיות של טריילרים ופאנלים עם כוכבים הוליוודיים. וגם חברות משחקי הוידאו הגיעו בשנים האחרונות, כדי להציג שם משחקים חדשים ומגניבים.

קולנוע

קומיק-קון סן דייגו. AP
אנג'לינה ג'ולי וליב שרייבר מדברים על הסרט "סולט", קומיק-קון סן דייגו 2010./AP

דווקא בכל מה שקשור לקולנוע, הכנס השנה צפוי להיות פחות מרשים מאשר בשנתיים הקודמות. וזה לא שאין סרטי קומיקס וסרטי מדע בדיוני גדולים בדרך, אבל שני הגדולים שבהם, "עליית האביר האפל" (הבאטמן החדש) ו-"Avengers" - סרט גיבורי העל מבית מארוול, מ"איירון מן" ועד "הענק הירוק" (בבימויו של ג'וס ווידון, יוצר "באפי") לא יקבלו זמן מסך בכנס.

במקרה של "באטמן", מדובר כנראה באי-הרצון של במאי הסרט לחשוף פרטים מעבר למה שכבר ידוע, ו-"Avengers" יזכו לקידום המכירות שלהם כנראה במהלך הכנס השנתי של דיסני, בעלת הזכויות על הסרט, שיתקיים בחודש הבא.

קומיק-קון סן דייגו. AP
מהאנשים שהביאו אליכם את "חיי מין? מדע בדיוני" קומיק-קון סן דייגו/AP

אז מי כן יגיע? הספיידרמן השכונתי שלכם. הסרט החדש אודות איש העכביש, שיתנער מההיסטוריה של שלושת הסרטים הקודמים ויספר את סיפורו של פיטר פארקר מחדש, יקודם באמצעות פאנל עם שני גיבורי הסרט, שיתקיים ביום שישי. סרט נוסף, ומלהיב (הרבה) פחות, שיזכה לפאנל בהשתתפות הצוות, הוא "דמדומים" שימשיך את סאגת הערפדים והשמירה על קרום הבתולים, ויתקיים ביום חמישי.

מעבר לכך, יתקיים פאנל בו ישוחחו ג'ון פאברו ("איירון מן") וגיירמו דל טורו ("הלבוי") על עתיד תרבות הפופ; שפילברג יציג ככל הנראה את הסרט "טינטין" על פי הקומיקס הבלגי; ופרנסיס פורד קופולה יציג את "Twixt", כשתיאור האירוע מספר כי קופולה "יערב את הקהל בחזרה גנרלית של הדרך הייחודית והחדשנית בה הם מתכננים להציג אותו". מה לכל הבאט-מובילס זה אומר? נצטרך לחכות לשבת כדי לגלות.

טלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הם יהיו. פאנל שאלות ותשובות עם שחקני ויוצרי "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם עולם הטלוויזיה יזכה השנה לנוכחות מכובדת בקומיק-קון. כבמדי שנה, יוצגו באירוע פרקי פיילוט של סדרות טלוויזיה חדשות שצפויות להגיע בסתיו למסכי הטלוויזיה האמריקאית, כאשר בחלק מהמקרים זה ילווה בפאנלים של שאלות ותשובות בהשתתפות שחקנים ואנשי הצוות.

אך לא רק סדרות חדשות תגענה לכנס. "משחקי הכס", שרק סיימה את עונתה הראשונה, ונמצאת שנה לפני העונה השנייה, תפגין נוכחות מרשימה בכנס, ששיאה בפאנל שאלות ותשובות שכולל את שחקני וכותבי הסדרה, בניהולו של ג'ורג' ר. ר. מרטין - יוצר סדרת הספרים "שיר של אש וקרח", בה "משחקי הכס" הוא הספר הראשון. סדרות הווה נוספות שהולכות להפגין נוכחות עם פאנל שאלות ותשובות כוללות, בין השאר, את "המפץ הגדול", "דם אמיתי", "טורצ'ווד", "אאוריקה", "צ'אק", "פיוצ'רמה", "סימפסונים" ו-"פרינג'".

בשנה הבאה בסן דייגו הבנויה

קומיק-קון סן דייגו. AP
חנונים מוזרים, הם באים גם בדגם "חתיך". קומיק-קון סן דייגו/AP

התלהבתם? רוצים להגיע לקומיק-קון? השנה כבר לא תספיקו – הכנס מתחיל בעוד מספר שעות ואין לכם גלימה לעוף לשם ועל עצמכם. אבל כבר עכשיו פורסמו התאריכים ומחירים של הכנס הבא: 11-15 ביולי 2012. המחירים יעמדו על 175$ לכל ארבע ימי הכנס, או 37-40 דולרים ליום בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully